در روزهای تبلیغاتی شدن برخی مدیریت ها!
این روزها که برخی مدیران عملا به بلندگوی تبلیغاتی نمایندگان تبدیل شده اند اما در این بین مدیرانی هم هستند که توصیه های انتخاباتی استاندار نسبت به خود را جدی گرفته و عملا در راستای کمک به ایجاد شرایط شفاف و جلوگیری سوء استفاده از دستگاه دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها ، حفظ شان و حرمت دستگاه تحت مدیریت خود رادر دستور کار قرار داده اند.
کد خبر: ۸۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 12 December 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها یکی از دغدغه های اصلی مسئولین خصوصا استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری هر چه بهتر انتخابات است چرا که به نظر می رسد بنابر یک رسم غلط که از گذشته بر جای مانده است برخی مدیران بدون در نظر گرفتن شان و جایگاه دولت ، عملا به ابزاری در دست برخی سیاسیون از جمله کاندیداها یا نمایندگان تبدیل شده اند به گونه ای که برخی را در خصوص سلامت انتخابات دچار تردید کرده است! و همین شائبه ها هم باعث شده است استاندار بارهای بار ضمن تذکر به برخی مدیران از آن ها بخواهد خود و حوزه تحت مدیریت خود را کنترل کنند چیزی که متاسفانه در برخی دستگاه ها نادیده گرفته شده است ! 
اما در این بین مدیرانی هم هستند که توصیه های انتخاباتی استاندار نسبت به خود را جدی گرفته و عملا در راستای کمک به ایجاد شرایط شفاف و جلوگیری سوء استفاده از دستگاه دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها حفظ شان و حرمت دستگاه تحت مدیریت خود رادر دستور کار قرار داده اند.
در همین راستا ، مدیر عامل شرکت گاز ضمن برگزاری یک نشست خبری ، معاونین و برخی پرسنل خود را در این نشست به میان خبرنگاران آورد و به صراحت و شفافیت سیاست های انتخاباتی دستگاه تحت مدیریت را مطرح کرد.
پاسخ مثبت مدیر عامل شرکت گاز به توصیه انتخاباتی استاندار / خادم : شرکت گاز خدماتی است نه سیاسی + فیلم

رحمان خادم در این نشست با اشاره به این که اجازه نمی‌دهیم خدمات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به نام کسی مصادره شود اظهار کرد: طرفدار شخص خاصی نیستیم.
وی گفت: بر اساس سفارشات استاندار در انتخابات عمل می‌کنیم و ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات به هیچ وجه دخالتی در انتخابات نخواهیم داشت و اگر جایی مواجه با این قضیه شدم برخورد قانونی می‌کنم.
خادم افزود : شرکت گاز سیاسی نیست بلکه خدماتی است و در آن منافع شخصی دخالت ندارد چرا که جایی که منافع شخصی دخالت کند خدمات دچار مشکل می شود.
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه  وبویراحمد ادامه داد : ابتدا به خودم و پس از آن به شما قول می دهم که در مسائل سیاسی دخالت نکنیم و قول می دهم که هر کدام از همکاران ما بخواهند دخالت کنند با آن ها برخورد می کنم.
خادم افزود : ضمن اینکه به همه مردم و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی احترام می گذاریم اما به هیچ وجه در خدمت شخص خاصی نیستم و زمانی که احترام متقابل باشد و ق.انین سازمان رعایت شود در خدمت همه هستیم.
وی ادامه داد : وظیفه من و همکارانم نگه داشتن حرمت همه است و در جهت خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف سازمانی تلاش کنیم.
خادم ادامه داد : وقتی مدیران بالادستی از من سوال می کنند از از عملکرد من می پرسند نه از ارتباطاتم با اشخاص و سیاسیون !
وی افزود : اگر خدماتی انجام می شود خدمات نظام است و خدمات نظام هم از طریق قوای حاکم بر کشور صورت می گیرد و اگر در جایی من نوعی خدمات نظام را مصادره می کنم ، این ایران به من نوعی است!
این مسئول گفت : اقدامات ما در شرکت گاز بر اساس برنامه ریزی های مشخص صورت می گیرد و قرار نیست اگر کسی در جایی ادعایی می کند ما پاسخگوی آن باشیم . ما فقط پاسخگوی مردم و مشکلات آن ها هستیم.
خادم در ادامه اظهار داشت : من قبل از ورودم به استان با هیچ شخصی ملاقات نداشته ام اما پس از حضور در شرکت گاز استان با استاندار ، مدیران و نمایندگان تعامل کامل داشته ام. ااکنون هم با استاندار تعامل خوب داریم و بر اساس سفارشات وی عمل می کنیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان این بخش از سخنانش با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ، گفت ک هم به خودم و هم به همکارانم تذکر داده ام که مسائل سیاسی نباید وارد شرکت گاز استان شود و اگر چنین مواردی مشاهده شود ، اقدام خواهم کرد.
فیلم کامل این سخنان را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار