کد خبر: ۸۰۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 13 December 2019
به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام سید علی اکرمیان خطیب موقت چیتاب در خطبه های نماز جمعه 22 آذر 98 کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه این روز را از مبارک ترین پیامدهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : طرح مسئله وحدت بین حوزه و دانشگاه از تأثیرات انقلاب انقلاب فرهنگی است که میتوان با گستره پژوهش های علمی به معارف بلند و عمیق اسلام به هدف عالی دست پیدا کرد.
 
انتخابی کنیم که بعدا خود را سرزنش نکنیم!
 
وی تصریح کرد : وحدت حوزه و دانشگاه باعث تحکیم اسلام ناب محمدی است و دشمن با ترس از نهادینه شدن مقدمات حکومت جهانی با تشویش افکار دانشجوئی بدنبال جبهه گیری دانشگاه علیه حوزه است که باید با بصیرت کامل مراقب بود.
این خطیب موقت با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و حساسیت در این برهه زمانی هم گفت : تمام دنیای کفر به فرماندهی استکبار جهانی و مهندسی روباه پیر و یهودیت با مطرح و عملی کردن جنگ اقتصادی بدنبال بی میل کردن ملت در انتخابات هستند.
سید علی اکرمیان افزود : سرنوشت کشور را خود ماها در دایره مردم رقم خواهیم زد پس با انتخاب درست و تفکرات عام المنفعه ای کسی را انتخاب کنیم که فردا در اما و اگر انتخابمان خودمان را سرزنش نکنیم.
امام جمعه موقت کبگیان افزود : کسانیکه شما در انتخابات آینده انتخاب می کنید وکلای شما در دفاع از حقتان هستند ، پس با دقت بالا در انتخاب خود اصلح ترین را انتخاب کنید تا نه در درون کشور و نه در بیرون کشور در مصوبات طرح های متعدد دچار نقصان نشوید زیرا انتخاب بد اقتصاد بیمار و انتخاب اصلح رویش اقتصادی خواهد داشت.
این خطیب موقت با اشاره به اوضاع مبهم و از پیش تعیین شده شیخ زکزاکی ریاست شیعان نیجریه هم گفت : کسانیکه در پوست دایه دلسوزتر از مادر با باطنی کاملا خصمانه چهارسال است رهبر شیعیان نیجریه را در بدترین شرایط شکنجه وار زجرکش می کنند ، همان دانشمند رباهایی هستند که ادعای حقوق بشر دارند و تا یکیشان تب می کند سلبریتیها برایشان کاسه داغ تر از آش می شوند.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار