کد خبر: ۸۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ 14 December 2019
سید بهزاد عابدی منش گفت: استان را به 13 خوشه تقسیم بندی کردیم که در مناطق مختلف پیمانکاران مشغول کار هستند و بالغ بر 100 میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است.

به گزارش تابناک مهگیلویه و بویراحمد ، رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این نوید را به مردم شریف استان می دهم که تا سال ۱۴۰۰ استان کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز در کشور تبدیل می شود.

سید بهزاد عابدی منش با بیان اینکه با تاکیدات وزارت نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران خدمت عدالت محور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از رویکردهای شرکت گاز استان است گفت: استان را به ۱۳ خوشه تقسیم بندی کردیم که در مناطق مختلف پیمانکاران مشغول کار هستند و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است.

وی بهره مندی شهرستان های مختلف استان در راستای خدمت رسانی عادلانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهرمندی از گاز طبیعی در بویراحمد هم اکنون ۹۵ درصد، دنا ۹۸ درصد، گچساران ۱۰۰ درصد، باشت ۹۸ درصد، کهگیلویه ۸۰ درصد، بهمئی ۷۵ درصد و لنده ۷۵ درصد است که نسبت به سال های گذشته با گازرسانی به روستاها این خدمات رویکردی کاملا عادلانه داشته است.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: از سال ۹۶ به بعد سالانه ۶۰۰ کیلومتر طراحی پکیج داشته ایم

وی گفت: همه فعالیت های شرکت گاز طبق آخرین استاندارهای قابل قبول انجام می شود و از نظر ایمنی هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عابدی منش، از فعالیت ها و پیگیری های مجدانه مدیرعامل شرکت گاز استان در حمایت از اجرای پروژه های حوزه مهندسی تقدیر و تشکر کرد و گفت: ماهانه بالای ۳۰ پروژه در واحد مهندسی تعریف می شود که هماهنگی و تعامل خوبی در مجموعه شرکت گاز استان برای شتاب بخشیدن به پروژه ها در سال های اخیر وجود داشته است که قابل تحسین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار