کد خبر: ۸۰۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 14 December 2019



رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته پژوهش نشست تعاملی پلیس با دانشگاه ها و مراکز اجرایی استان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی تاج الدینی  با اشاره به شعار هفته پژوهش " پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید"، اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان اقدامات پژوهشی متفاوتی را در سال جاری به منصه ظهور گذاشت.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات پژوهشی این دفتر، عنوان کرد: شرکت در جلسات ستاد برگزاری هفته پژوهش در استانداری جهت هماهنگی در برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به برپایی غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در نمایشگاه هفته پژوهش، گفت: آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی متناسب با نیازهای علمی دفتر تحقیقات کاربردی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این غرفه بر اساس اهداف اصلی و فرعی برپا شد که هدف اصلی آن عرضه اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در محیط نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی گفتمان سازی و افزایش مشارکت کارکنان در محیط بیانیه، سرعت بخشی و جهت دهی به مدیریت نهادینه سازی بیانیه، استفاده از مناسبت ها در معرفی قابلیت ها و ظرفیت ها و بسترسازی تعمیم انتقال دانش به سایر نهادهای ذی ربط علاقمند را از اهداف فرعی برپایی این نمایشگاه برشمرد.

تاج الدینی برگزاری نشست تعاملی با دانشگاه ها و مراکز اجرایی استان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در محل نمایشگاه را از دیگر اقدامات ویژه این دفتر در هفته پژوهش عنوان کرد.

وی همچنین به استقبال خوب مردم و مسئولان از غرفه دفتر تحقیقات نیروی انتظامی اشاره داشت و افزود: آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران از غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان بازدید کردند.

تاج الدینی از پژوهش به عنوان كليد پويايي و پيشرفت كشور ياد كرد و افزود: برای تحقق كامل اين امر، پژوهش بايد به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبديل شود.

وی تاکید کرد: پژوهش موثر می تواند به درآمد زایی و ایجاد اشتغال منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار