کد خبر: ۸۰۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 16 December 2019
تشکل‌های دانشجویی طی بیانیه‌ای به نشست اخیر دانشجویی با حضور محمدعلی وکیلی نماینده تهران در مجلس در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی بیانیه‌ای به نشست اخیر دانشجویی با حضور محمدعلی وکیلی نماینده تهران در مجلس در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان دادند.
 در این بیانیه آمده است: ما تشکل‌های انقلابی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آرمان دانشجویی‌مان اقتضا می‌کند که در مقابل بی‌قانونی، انحراف و ابتذال سینه سپر کرده و ایستادگی کنیم.
از آنجایی که در برنامه میتینگ انتخاباتی یک تشکل دولت ساخته و یکبار مصرف و به دور از آرمان آزادی خواه جنبش  دانشجویی شاهد برگزاری تریبونی کاملا انتخاباتی و غیرقانونی برای اعلام ورود آقای محمد علی وکیلی در حوزه انتخاباتی بویراحمد و دنا جهت انتخابات مجلس پیش رو بوده‌ایم بر خود لازم می‌بینیم در مقابل این قانون شکنی و انحراف به 
جد و مصرانه بایستیم.
با نهایت تاسف و تاثر شاهد قشون‌کشی قومی، حزبی و قبیله‌ای در نخبگانی‌ترین دانشگاه استان بودیم و صحنه دانشگاه که محلی برای ابراز عقیده و شنیده شدن صدای صریح و حق گرایانه دانشجو می‌باشد، عملا با بی‌تدبیری و غرض ورزی مسئولان برگزاری به جولانگاهی برای قلچماق‌های عرصه فریب، سیاست بازی و قبیله گرایی تبدیل شد.
نماینده‌ای که ادعای قانون دارد و قصد دارد به عنوان وکیل مردم در نهاد قانون گذاری کشور برای 80 میلیون نفر قانون گذاری کند و بر حسن اجرای آن نظارت داشته باشد، فعالیت های تبلیغاتی خود را با اقدامی کاملا خلاف قانون و البته پیش از موعد رسمی 
تبلیغات کلید زده است. 
این قانون شکنی لکه ننگی است بر جریانی که سالهاست مدعی اصلاح و قانون گرایی است.
مسئولین استانی و دانشگاهی باید شفافانه جوابگوی تصمیم نا آگاهانه خود برای اجازه برگزاری چنین برنامه‌ای باشند و در اسرع وقت با عوامل برگزاری و حاشیه سازان برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.
با توجه به مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه مبنی بر عدم حضور افراد غیر دانشجو در برنامه تشکل های دانشجویی ریاست شورای تامین استان باید در مقابل افکار عمومی پاسخگوی اقدام مغرضانه خود جهت مجوز ورود به افراد غیر دانشجو به فضای دانشگاهی باشد.
ما به عنوان نماینده قشر آگاه و آزاده دانشجو که صراحتا از طرف برخی از افراد حاضر در سالن تهدید به آسیب شدیم خواستار اقدام سریع و صریح نهادهای نظارتی و مسئول هستیم.
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
رونوشت: شورای محترم نگهبان هیئت نظارت بر تخلف نمایندگان استاندار محترم استان
ریاست محترم دانشگاه فرماندار محترم شهر یاسوج و شورای تامین استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار