کد خبر: ۸۰۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 16 December 2019


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت : پیرو اطلاعیه ها و هشدارهای سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور سامانه بارشی امروز وارد استان خواهد شد. محمدی تبار افزود : اوج فعالیت این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز یعنی حدود ساعت ۱۵ تا بامداد فردا (۲۶ آذر ماه ۹۸) ادامه خواهد داشت .
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: این سامانه بارشی سنگین بوده و در شهرستان های گرمسیری احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر و منازل بالا بوده و همچنین در شهرستان‌های سردسیری بخصوص مرکز استان این سامانه در گردنه های مله شوره ،جوخانه ،جاده یاسوج-اقلید ، جاده بابامیدان - یاسوج ، یاسوج-  شیراز ، یاسوج - اصفهان و... نزولات به صورت بارش برف و تگرگ خواهد بود و آمد و شد شهروندان مشکلاتی در ( این محور ها ) را خواهیم داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان از فرمانداران هشت گانه استان و شهرداریهای سراسر استان خواست به صورت جدی پای کار باشند و همچنین از دستگاه های خدمات رسان و عضو شورای مدیریت بحران خواست طی ۲۴ ساعت آینده به صورت آماده باش و فعال بوده تا انشاالله این بارش و رحمت الهی مشکلاتی را برای شهروندان و مردم استان ایجاد نکند .
محمدی تبار گفت: تمامی فعالیت ها و عملکرد های دستگاههای خدمات رسان ، فرمانداری ها شهرداری ها و بخشداری ها و ... در این شرایط رصد شده و هیچگونه قصور و کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم مسافران و شهروندان پذیرفته نیست .
مدیرکل مدیریت بحران همچنین از از مردم خواست حتی المقدور از مسافرت های غیر ضروری طی ۲۴ ساعت آینده در محورهای مواصلاتی استان خودداری کرده و نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار