در حاشیه نشست با دانشجویان صورت گرفت :
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به این اخبار و شایعات منتشر شده در برخی کانال های خبری، مبنی بر سفر تفریحی رحمانی فضلی وزیر کشور در روز اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به یک از استان های کشور واکنش نشان داد
کد خبر: ۸۰۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 16 December 2019
 ظرف روزهای گذشته برخی کانال های خبری و فضای مجازی مدعی شده بودند که  رحمانی فضلی در شب اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، در سفر تفریحی بوده و دو روز پس از آن یعنی روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به تهران بازگشت.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به این اخبار و شایعات منتشر شده در برخی کانال های خبری، مبنی بر سفر تفریحی رحمانی فضلی وزیر کشور در روز اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به یک از استان های کشور واکنش نشان داد و آن را کذب محض دانست.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه نشست انتخابات و صیانت از آرای مردم در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: این خبر به دور از واقعیت و یک خط تخریبی خطرناک و مصداق بارز، بازی در زمین دشمن محسوب می شود.

کلانتری یادآور شد: وزیر کشور در همان شب بیست و سوم آبان ماه و یک روز قبل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین با برخی از اعضای شورای امنیت کشور در این زمینه نشست داشت.
واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر سفر تفریحی وزیر کشور!

وی تصریح کرد: در شب اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و از ساعت ۲۲ شب نیز به صورت ویدئو کنفرانس با تمامی استانداران و اعضای شورای تامین استان ها در همین راستا نیز جلسه مهمی برگزار کرد و نکات و توصیه های لازم امنیتی را نسبت به هوشیاری و آماده باش کامل مجموعه مسئولان اجرایی و امنیتی در سراسر کشور اعلام کرد.

کلانتری یادآور شد: در کهگیلویه وبویراحمد نیز برخی از اعضای شورای تامین استان از جمله فرمانده سپاه فتح استان، سردار انصاری فرمانده انتظامی ، مدیرکل اطلاعات و برخی از اعضای دیگر شورای تامین نیز در این جلسه مهم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه به عنوان کسی که سالها به فراخور مسئولیت ها در ساختار امنیتی کشور فعالیت داشته ام و مدیرکل امنیتی وزارت کشور نیز بودم، تصریح کرد: با اطمینان می گویم که شخصیت و منش رحمانی فضلی مبرا و به دور از چنین اتهام ها و اقدام هایی است.
واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر سفر تفریحی وزیر کشور!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار