معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کارمندان و مدیرانی که کار مردم را درست انجام نمی دهند و عقب می اندازند و در کار آنها گره می اندازند اول نصیحت سپس با آنها برخورد میشود.
کد خبر: ۸۰۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 16 December 2019

به گزار خبرنگار تابناک از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تعداد از این دست کارمندان و مدیران را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کردیم و حکم آنها صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه به مواردی که باعث بحرانی شدن وضعیت اقتصادی در سطح کشور شده است، اشاره کرد و افزود: چند نرخی بودن ارز و سیاست سرکوب نرخ ارز که حتی افغانستان و عراق از این شیوه استفاده نکردند باعث شد که بسیاری از منابع از دست برود و به بهانه ارزش پول ملی و تحویل جنس ارزان به مردم باعث شد که هر روز شاهد ضعیف شدن بازار اقتصاد در کشور شویم و تا زمانی که این سیاست اصلاح نشود شاهد رشد اقتصادی نخواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان همچنین پرداخت یارانه های کور و غیر هدفمند را از عوامل هدر رفت منابع دانست و گفت: پرداخت یارانه باعث شده که منابع از بین برود و جای درست هزینه نشود به طوری که سبب شکل گیری چنین نظام تامین اجتماعی شویم که حتی بافندگان فرش را بیمه نکند .

وی وجود تعداد زیادی از زنان بی سرپرست و بد سرپرستی که شبانه روز قالی می بافند با کمترین دستمزد و بدون داشتن بیمه قالی باف را ناشی از سیستم غلط اقتصادی دانست و افزود: بالا بودن نرخ بهره بالا یکی دیگر از عواملی است که اقتصاد کشور را دچار عارضه کرده است.

قاضی عسگر با اعلام اینکه دیگر شاهد صادرات دام و کمبود گوشت قرمز و سفید در سطح بازار نیستیم ، گفت: تولید کنندگانی که روزی مطرح می کردند قادر به تولید نیستند امروز می گویند نیاز به واردات گوشت نیست و به خوبی می توانند بازار مصرف گوشت داخل را تامین کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار