اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به در پیش بودن آیین سنتی شب یلدا اکیپ های نظارت بر قیمت در سطح بازار مستقر شده اند.
کد خبر: ۸۰۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 19 December 2019

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جهت جلوگیری از هرگونه گرانفروشی۸ اکیپ فعال در سطح بازارهای شهرستان کرمانشاه به منظور رصد قیمت ها مستقر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: این اکیپ ها در شهرستان های استان نیز فعال هستند و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارشی مبنی بر گرانفروشی یا تخلف با واحد صنفی متخلف مربوطه برخورد خواهند کرد.

رییس بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: رصد میوه فروشی ها و آجیل فروشی های سطح شهرستان کرمانشاه هر روز در دو نوبت صبح و عصر انجام و قیمت های اعلامی آن ها مورد رسیدگی قرار می گیردو این واحدهای صنفی اقلام و تنقلات مربوط به آیین سنتی شب یلدا را با قیمت مصوب تعیین شده عرضه می کنند.

رسولی تصریح کرد:نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در این ایام خاص بیشتر خواهد بود و تمرکز اصلی سازمان بر روی اقلام و میوه های مختص این شب به خصوص انار و هندوانه است.

وی با اشاره به نوسانات قیمت انار در بازار ابراز داشت: در حال حاضر در سطح استان چندین کیفیت مختلف از انار وجود دارد و بر حسب کیفیت آن ها قیمت ها متفاوت خواهد بود.قیمت هر کیلو انار در واحدهای صنفی میوه فروشی از ۵۰۰۰ تومان تا ۹۰۰۰ تومان متغیر است.

رئیس بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف یا گرانفروشی می توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و این تخلف را جهت برخورد با واحد صنفی متخلف گزارش دهند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار