مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از شناخته شدن این دستگاه به عنوان رتبه اول شورای هماهنگی مدیران استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ 19 December 2019

 بیست و هفتم آذرماه دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در محل سالن جلسات مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛ شیرخانی رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، در این جلسه از کلیه مدیران در خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مدیر درمان تامین اجتماعی در بخش دندانپزشکی به عنوان عضو انتخابات دوسالانه شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، از اداره کل بهزیستی به دلیل رتبه دوم کشوری شورای سالمندان، کسب رتبه سوم کشوری شورای مناسب سازی و کسب رتبه دوم کشوری در حوزه فرهنگی، از ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، بیمه ای و درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام در پنجمین اجلاس استانی نماز که در ردیف دستگاه های اجرایی شایسته تقدیر و برتر در حوزه فعالیت های مرتبط با نماز قرار گرفتند، تقدیر کرد و گفت: فضای همدلی و تعامل بی نظیری در استان بین مدیران وجود دارد که این امر باعث پیشبرد برنامه های وزارتخانه در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد: کار جمعی کردن نوعی هنر است که فرآورده آن باعث بهره مندی کلیه دستگاه ها از آن خواهد شد و هم چنین نوعی خودانگیزی است.

شیرخانی تصریح کرد: پاسخگویی سریع و به موقع به مکاتبات اداری در دستور کار قرار گیرد و کلیه دستگاه های تابعه، آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شیرخانی گفت: فعالیت هایی را که پیوست اجتماعی دارند، دستگاه های تابعه آن را در اولویت قرار دهند.

وی بر برگزاری جامع جلسات شورای مدیران در استان ها و ضرورت توجه به این مهم، اشاره کرد و گفت: مطابق بررسی صورت گرفته، شورای مدیران استان در شش ماه اول سال جاری، رتبه اول را در حضور مدیران در جلسات شورای همانگی داشته است که این امر نتیجه حفظ تعامل و همکاری مدیران و مسئولین در سطح استان توسط مدیران دستگاه های تابعه است.

شیرخانی گفت: شفافیت، مبارزه با فساد و پاسخگویی دقیق و صحیح و تکریم ارباب رجوع، رویکرد اصلی وزارت متبوع است که ما در استان ها باید به دنبال تحقق کامل این مهم هستیم.

وی اظهار کرد: مدیران، عملکرد خود را جهت امیدآفرینی و ایجاد نشاط در سطح جامعه اطلاع رسانی نمایند.
وی گفت: پیرو بخشنامه مقام عالی وزارت مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان، از کلیه مدیران انتظار دارم، برای تحقق وظایف پانزده گانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشارکت موثری داشته باشند.

در ابتدای این جلسه، لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی، در خصوص تولید نسخ الکترونیک در استان گفت: با توجه به پیشرو بودن ایلام در این زمینه و آمادگی بستر حذف دفترچه ها در داروخانه ها، مطب ها، پاراکلینیک ها و مراکز خصوصی طرف قرارداد، امیدواریم تا پایان سال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این مهم اجرایی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام به پایگاه درمانی مدیریت درمان ایلام در مرز مهران اشاره کرد و گفت: ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و داروخانه از خدمات این پایگاه بود که جزء دستگاه های برتر در ارائه خدمات درمانی به زوار بوده است.

لاله ماژین گفت: یکی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است که در این خصوص، قدم های زیادی برداشته شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار