رئیس کمیته امداد خنداب خبر داد؛
طی 8 ماهه سال جاری 48 متر مربع فرش توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خنداب بافته شده است.
کد خبر: ۸۰۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 22 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی؛ محمدرضا نصیری نیک ، رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب با بیان اینکه بافت فرش توسط مددجویان نقش مهمی در تامین نیازهای مالی خانوار دارد، گفت: طی 8 ماهه سال جاری 48 متر مربع فرش توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خنداب بافته شده است.

وی افزود: بهره مند ساختن قالی بافان از مزایای بیمه تامین اجتماعی ، بر گزاری دوره های به بافی فرش در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات ، نظارت بر حسن اجرای بافت فرش دست بافت و بازار یابی برای فروش محصولات از جمله حمایت هایی هستند که توسط کمیته امداد برای بافندگان فرش دست بافت انجام می شود.

وی در ادامه برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای را از اقدامات کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: طی  هشت ماه سال جاری9  دوره آموزشی برای مددجویان تحت حمایت با هدف کسب مهارت با حضور 144 نفر از مددجویان تحت حمایت  و با اعتبار بیش از 10 میلیون تومان برگزار شده است.

وی از پرداخت 261 مورد وام ضروری به مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: این تعداد  وام به منظوررفع مشکلات خانواده های تحت حمایت در زمینه های تعمیرات مسکن ،ازدواج،درمان و تحصیلی و آموزشی پرداخت شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار