استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در نشست بررسی مشکلات شهر مهاجران گفت: سالن ورزشی شهر جدید مهاجران خردادماه سال آینده با تامین اعتبار لازم برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 25 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز ساخت سالن ورزشی این شهر از محل اعتبارات پخش فرآورده های نفتی، چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی و ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری مرکزی تامین می شود.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح نیز از محل اعتبارات ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده دستگاه های اجرایی سهم ورزش تامین می شود.

استاندار مرکزی از افزایش ساعت فعالیت درمانگاه شهر مهاجران خبرداد و گفت: ساعت کار این درمانگاه از ابتدای بهمن ماه از ساعت ۲۲ به ساعت ۲۴ افزایش می یابد.

آقازاده گفت: از ابتدای سال آینده نیز با تامین نیروی انسانی و تجهیزات موردنیاز درمانگاه مهاجران، خدمات درمانی مورد نیاز مردم به صورت ۲۴ ساعته توسط این درمانگاه ارایه می شود.

وی، ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در مهاجران را از خواسته های به حق مردم دانست و افرود: ۲۰ هزار نفر از جمعیت این شهر تحت پوشش تامین اجتماعی قرارداشته و ایجاد این درمانگاه، نقش مهمی در کاهش تردد شهروندان به مرکز استان دارد.

استاندار مرکزی گفت: پیچ‌ خروجی شهر مهاجران از جمله نقاط حادثه خیز جاده‌های استان بوده و باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برطرف شود.

آقازاده، افزایش هرچه بیشتر امنیت در شهر مهاجران را از برنامه های مهم استانداری عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار