حال این سوالات مطرح می شود که چرا باید جوانان تاوان ایجاد جو احساسی نمایندگان را بدهند؟ و اینکه حالا که این جوانان به دلیل ایجاد شرایط تخلف و جرم بازداشت و متواری هستند ، آیا داوطلبین توانایی و قدرت نفوذ تا آن اندازه دارند که بر تصمیم مصمم دستگاه قضایی اثرگذار باشند و این جوانان جوگیر شده را از مخمصه ای که ایجاد کرده اند نجات دهند؟
کد خبر: ۸۰۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 26 December 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، وضعیت فعالیت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به شدت تبلیغاتی شده است و کاندیداهای مطرح با راه اندازی متینگ هایی همراه با حملات تند به همدیگر ، فضای دلهره آوری را در این حوزه انتخابیه بوجود آورده اند ! با نگاهی به اقدامات این دوطلبین و طرفدارانشان ، احساس تبعیت از نوعی بی قانونی محض می شود! حساسیت کار تا جایی پیش رفته است که برخی هواداران داوطلبین همانند دوران یاغیگیری ! لباس رزم پوشیده و داوطلبین را با تفنگ و قطار همراهی می کنند!
وضعیت دو شهر گچساران و باشت در این روزها دقیقا مشابهت با یک هفته معمول آزادی تبلیغات دارد که این وضعیت چنین پرسشی را در ذهن ایجاد می کند ، وقتی این داوطلبینی که کاندیداتوریشان به قول معروف "نه به بار است نه به دار" وقتی که با این همه تخلف از فیلترهای قانونی عبور بکنند در آن روزها چه خواهند کرد ! این سوالی است که ذهن های زیادی را درگیر کرده است و البته تداوم وضعیت موجود نوعی دلهره از بوجود آمدن اتفاقات ناگوار برای شهروندان ایجاد کرده است!
 
بلایی که بر سر حامیان جوان آمد! / نمایندگی که نه به بار است نه به دار!
 
ایجاد جو احساسی داوطلبین ، ورود ادبیات های حماسی و جنگ طلبانه به همراه استفاده از نام سلاح و جوگیری برخی افراد کم سن و سال ، باعث شد برخی از این جوانان همراه با پوشش محلی مرسوم و نمادین روزهای جنگی و یاغیگری در اماکن عمومی ظاهر شوند ! بی قانونی محضی که نهادهای نظارتی و قضایی تاب نظاره گری آن را نیاورده و اقدامی موثر در این زمینه انجام داده اند و حتی برای خود داوطلبین هم اقدام به تشکیل پرونده کرده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویواحمد در این زمینه از تشکیل پرونده تخلف برای دو نامزد انتخاباتی مشهور در شهرستان گچساران خبر داد.
عیسی حسنی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و نشست خبری تعاملی حوزه بسیج رسانه ، افزود: دو کاندید در گچساران به شدت هنجارهای انتخاباتی را زیر سوال می‌برند.
حسنی با بیان اینکه بر اساس قانون پرونده‌ای در راستای تخلفات تشکیل شده است، اظهار کرد: برخورد قانونی در این راستا انجام خواهد شد.
وی افزود: سو استفاده از این فضا به شکل کامل رصد می‌شود.
حسنی با بیان اینکه فضای انتخاباتی و تحولات نیز به شکل کامل رصد می‌شود، اظهار کرد: در خصوص هر دو کاندیدای مطرح گچساران تشکیل پرونده شده و قطعاً رسیدگی خواهد شد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: برخی از هواداران این کاندیداها از سلاح استفاده کرده که تشکیل پرونده دادیم.
وی ابراز داشت: چهار فرد مسلح نیز پشت سر یک نامزد انتخاباتی مجلس بوده که دو نفر بازداشت شده و دو نفر متواری هستند که پیگیری‌ها ادامه دارد.
حسنی گفت: رصد فضای مجازی نیز به شکل مستمر انجام خواهد شد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حال این سوالات مطرح می شود که چرا باید جوانان تاوان ایجاد جو احساسی نمایندگان را بدهند؟ و اینکه حالا که این جوانان به دلیل ایجاد شرایط تخلف و جرم بازداشت و متواری هستند ، آیا داوطلبین توانایی و قدرت نفوذ تا آن اندازه دارند که بر تصمیم مصمم دستگاه قضایی اثرگذار باشند و این جوانان جوگیر شده را از مخمصه ای که ایجاد کرده اند نجات دهند؟
و اینکه کسی که قرار است به عنوان قانونگذار وارد مجلس شود با این همه بی قانونی چگونه می تواند اولا قانون صحیح و بی غرض تصویب کند و ثانیا نظارتی موثر و قانونمدار داشته باشد؟
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار