کد خبر: ۸۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 26 December 2019

این روزها فضای رسانه و مجازی استان به شدت تبلیغاتی است ! و داوطلبین با تشکیل جلسات متعدد و خانه به خانه در حال یارگیری هستند اما در این بین برخی موارد به دلایل اهمیت رسانه ای می شوند. در یکی از موارد اعلام شده بود کهسردار جشنی از نزدیکان و همراهان نماینده کهگیلویه از وی جدا شده است و به یکی از مهمترین رقبای وی پیوسته است.
یکی از نزدیکان عدل هاشمی پور با ارسال تصویری به این موضوع واکنش نشان داده و در یادداشتی نوشته است : دروغ پردازی های رسانه ای بیانگر ترس از شکستی دیگر است؛سردار جشنی یار و همراه همیشگی هاشمی پور بوده و خواهد بود:
این روزهای منفعت طلبان و حامیان شکست خوردگان اسفند ۹۴ ، که از همین الان دچار ناامیدی و ترس از شکست سنگینی دیگر شده اند ، در سایه ی دروغ پردازیهای رسانه ای و برای تخریب چهره ی مردمی سردار هاشمی پور به هر اقدامی روی آورده تا شاید به زعم خودشان بتوانند بر افکار عمومی مردم تأثیر بگذارند ،غافل از اینکه مردم سالهاست با این عوام فریبی و دروغ پردازی ها آشنا هستند و حنای آنها نزد مردم و افکار عمومی رنگی ندارد.
در تازه ترین عوام فریبی و دروغ پردازی رسانه ای اعلام کرده بودند سردار جشنی یار ثابت قدم و همرزم سردار هاشمی پور از وی جدا شده و به یکی از رقبا پیوسته است در صورتی که این خبر از اساس کذب و دروغ محض بوده و وفاداری و صداقت ایل سترگ بهمئی بر همگان مبرهن و روشن است و تا پای جان خود بر عهد و وفای خود میمانند و سردار جشنی یار و همراه همیشگی هاشمی پور بوده و خواهد بود .
در ادامه این یادداشت آمده است : به نظر می رسد سایر تبلیغات و جلسات صوری نیز به همین شکل بوده و فاقد هرگونه اعتبار و ارزش نزد مردم و افکار عمومی می‌باشد و مردم فهیم کهگیلویه بزرگ در دام این شوهای تبلیغاتی دروغین نخواهند افتاد و دوم اسفندماه در پای صندوق های رای تکلیف خود را با مسببان این شوهای های صوری و نمایشی مشخص خواهند کرد.
 
ماجرای عکس یکی از طرفداران نماینده و یک شایعه!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
تازمانیکه نیروهای فکری وفرهنگی که استوانه ی حجیم درمنطقه هستند راهیرد جریان عدل هاشمی نشوند تیرخلاص به کسی وجریانی با کسانی که جای دیگری ساکنند وازدهها آبشخور آب می خورند دزده نخواهد شد درعجبم از عجایب وشگفتی های ندانم کاری نماینده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خودتم نمیدونی میخوای چی بگی
من یک سپاهی ام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
درود بر سردار عزیز حاج جشنی بزرگوار، شما چهره ی شاخص و بزرگ استان کهگیلویه و بریر احمد هستید و از نظر سیاسی هم انسانی زیرک و شایسته، درود بر اندیشه پاکتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار