کد خبر: ۸۰۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ 26 December 2019
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت : فراگیری آموزش های امدادی وکمکهای اولیه گام موثری در  پیشگیری ومقابله با مخاطرات طبیعی و حوادث است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد محسن جلیل با اشاره به پنجم دی ماه و زلزله دلخراش بم، عنوان داشت: با توجه به اینکه قدرت تخریب و آسیب حوادث با نگاه پیشگیرانه قابل کاهش است‌، باید توسعه آموزشی و فراگیری نکات ایمنی در سطوح مختلف عملیاتی شود.
جلیل به زمین لرزه سال های گذشته استان اشاره کرد و گفت: بررسی آماری مصدومین و خسارات این زمین لرزه مبین کدهای متعدد آموزشی و قابل اصلاح در سطوح مختلف است.
رئیس فوریت های پزشکی استان با تاکید بر اینکه اغلب مصدومین این حوادث در حین خروج از محل های مختلف دچار آسیب شدند، گفت: اصول ساده ای مانند پناه گیری و موقعیت مکانی نقش موثری در کاهش خطرات و آسیب های ناشی از زمین لرزه دارند.
وی ابراز داشت: باید اصول آموزشی نحوه مقابله با حوادث در سنین مختلف به  خصوص در سطح مدارس فراگیر شود واز طریق رسانه های مختلف مردم در جریان نیازمندیهای آموزشی در این زمینه قرار بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار