هشدار امام جمعه کبگیان به داوطلبان نمایندگی مجلس:
وحدانی فر : آقایان توجه داشته باشید کسانیکه هنوز تایید صلاحیت هایشان نیامده و معلوم نیست کدامتان مجلس بروید بدانید شما نماینده نیستید بلکه کاندیدای نمایندگی هستید
کد خبر: ۸۰۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 27 December 2019
به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب  حجت  الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه 6 دیماه چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به تقوای انتخاب و منتخب خطاب به نمازگزاران گفت : آقایان توجه داشته باشید کسانیکه هنوز تایید صلاحیت هایشان نیامده و معلوم نیست کدامتان مجلس بروید بدانید شما نماینده نیستید بلکه کاندیدای نمایندگی هستید مراقب باشید وعده هایی که می دهید رئیس جمهور مملکت هم نمی تواند بدهد و حتی در اختیاراتش هم نیست.
مسئولان نظارت خود بر لشکرکشی های خیابانی را بیشتر کنند
 
این خطیب جمعه افزود : وعده های ناصحیح و عدم توان اجرائی به مردم شما را بدنام خواهد کرد.
وحدانی فر تصریح کرد : کسانیکه با تبلیغات زودهنگام قانون را زیر پا می گذارند نخواهند توانست قانونگذار خوبی برای ماها بشوند و مسئولان اجرائی و نظارتی نظارت شان را بر لشکرکشی های خیابانی در استان بیشتر بکنند.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موضع گیری عده ای در رسانه ها و جراید هفته قبل مبنی بر لشکرکشیهای فاتحه خوانی دراستان هم گفت : عده ای که با بولد کردن خبر خطبه هفته قبل بنده در رسانه ها و جراید انگشت اشاره را به سمت شخص خاصی بردند بدانند : با شجاعت در کلام و تکرار بیان بار دگر اعلام می کنم ، منظور بنده کلی بوده و تمام کسانیکه در این چارچوب اشتباه برای جلب توجه آراء عام گام بر می دارند نمی توانند نماینده مردم باشند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به موضع گیری برخی که حنایشان دیگر نزد ملت رنگی ندارد هم گفت : آنهائیکه با نزدیک شدن به انتخابات برای به مخاطره کشاندن مخیله عمومی دم از جنگ و تحریم ها و. . .می زنند غربگدایان ترسویی هستند که با تزریق همان شگرد قدیمی چماق و هویج در قالب معیشت و مقاومت به خورد مردم دنبال درمان رنگ باختگی خود هستند.
وی خاطرنشان کرد: ترسوهای بزدل غرب زده بدانند آمریکا اگر جرات جنگ داشت تا الان حمله کرده بود و برای پادرمیانی رئیس جمهورهای متعددی نمی فرستاد و آبه ژاپنی هم از قماش آدمایی است که با عدم داشتن یک قدرت نظامی بدون اذن ترامپ نمی تواند حتی یک رزمایش نظامی داشته باشد پس به فکر معیشت و نان سفره مردم باشید نه به فکر تشویش پوشالی جنگ برای جذب أراء زیرا ملت ما با مقاومت چندین ساله کسانی را انتخاب خواهند کرد که نتیجه مقاومتشان را با درایت صحیح آنان در تدبر و اجرا ببینند.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به فرارسیدن 9 دیماه هم افزو د: 9 دی تجلی موقعیت شناسی ملت بودکه باتمام تجارب تلخ وشیرینش عشق همگانی مردم درپاسداری از مرز بصیرت و حفط خط قرمز نظام بی تعارف به داخل وخارج ثابت شد.  
حجت الاسلام وحدانی فر درباره موضوع جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت هم گفت : علیرغم تشکر از بودجه گذاشتن مدیرکل راه و شهرسازی استان ، برای تسهیل در آمدن پیمانکار باید بگوییم ، مسئولان در شهرستان و بخش اگر بجای چسپیدن به فضای انتخاباتی ، یک مقدار فقط یک مقدار به مشکل جاده ارتباطی دو کیلومتری چیتاب به پاتاوه دهدشت توجه می کردند الان واردn´ـمــین سال بلاتکلیفی نمی شد لذا تلاش کنید تا با آمدن و شروع به کارپیمانکار با تکمیل این طرح کوچک اما بسیار حیاتی این بخش از بن بست در بیاد و برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل بشود.


پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار