مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : سفر رییس جمهور به ایلام فرصت مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کاروان تدبیر و امید و دولت در سفر به استان به ویژه در حوزه دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
کد خبر: ۸۰۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 28 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام پیرامون سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان ایلام باحضور رییس و کلیه اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه این اداره در محل سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد.

 شیرخانی هدف از تشکیل این جلسه را انجام هماهنگی های لازم برای سفر ریاست جمهور و هیات همراه به استان برشمرد و گفت: بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی از برنامه‌های مهم سفر هیئت دولت به استان است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین هدف سفر رئیس جمهور به ایلام، علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها و پروژه‌های مهم، بررسی مسائل و مشکلات استان است.

شیرخانی با بیان اینکه باید از پتانسیل و ظرفیت های این سفر در راستای توسعه استان استفاده شود، افزود: تعامل و همدلی دستگاه های تابعه باید به بهترین شکل به نمایش گذاشته و از ظرفیت های سرمایه گذاری در مجموعه وزارتخانه که امکان سرمایه گذاری آن در استان مهیا است، تبیین شود و به عنوان دستورالعمل در سفر ریاست جمهور گنجانده شود‌.

وی گفت: این سفر فرصت مناسبی است تا با تعامل، انسجام و همکاری مطلوب دستگاه های تابعه استان بیشترین ره آورد را برای استان داشته باشد.

وی اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این دستگاه شناسایی و تهیه شده تا در جلسه مدیران ارشد و اجرایی استان با ارائه به رییس دفتر ریاست جمهور به هیات دولت معرفی شوند و در صورت امکان در این حوزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: لیست پروژه های قابل افتتاح مربوط به دستگاه‌های تابعه قرائت و پروژه ها مورد بررسی قرار گرفته و ریز طرح های افتتاحی به همراه جزئیات کامل تهیه و در اختیار مدیران ارشد استان قرار خواهد گرفت.

در آینده نزدیک استان ایلام میزبان سفر ریاست جمهوری است که در این سفر بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی از جمله خط راه آهن افتتاح یا کلنگ زنی می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار