بزرگداشت نهم دي متعلق به يك گروه و جريان خاص نيست،همچنان كه خلق حماسه نهم دي 88 هم متعلق به هيچ گروه و جريان و تشكل و حزب خاصي نبوده و نيست.
کد خبر: ۸۰۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 28 December 2019

انجمن جوانان شهرستان لنده با صدور بيانيه اي ضمن گراميداشت حماسه 9دي و دعوت از عموم مردم شهرستان لنده جهت حضور در مراسم بزرگداشت این روز مهم آورده است: بزرگداشت نهم دي متعلق به يك گروه و جريان خاص نيست،همچنان كه خلق حماسه نهم دي 88 هم متعلق به هيچ گروه و جريان و تشكل و حزب خاصي نبوده و نيست.

بیانیه انجمن جوانان لنده در آستانه ۹ دی

در اين بيانيه آمده است: حماسه شكوهمند نهم دي؛ « مظهر نفوذ ناپذيري ملت ايران در برابر فتنه آمريكايي » ، روز «بصيرت و ميثاق امت با ولايت» است و از قدرت نرم و اقتدار بالاي نظام اسلامي در مديريت بحران ها و مقابله با جريانات نفوذ و توطئه و فتنه استكبار جهاني به سركردگي امريكا حكايت دارد.
اين بيانيه مي افزايد: بزرگداشت نهم دي متعلق به يك گروه و جريان خاص نيست،همچنان كه خلق حماسه نهم دي 88 هم متعلق به هيچ گروه و جريان و تشكل و حزب خاصي نبوده و نيست، اما برخي از معاندان مي ‌خواهند فتنه 88 را در حد يك اختلاف و يا درگيري شخصي و حزبي و جناحي تنزل داده كه اين خود فتنه‌اي بزرگ و خيانتي بس بزرگتر است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: نهم دي مقابله عاشوراييان با عاشوراستيزان بود، يوم الله نهم دي؛ تصوير واقعي قدرت نظام جمهوري اسلامي و تصويري از سد نفوذ ناپذير در مقابل دشمن بود. در روز 9 دي؛ دست قدرت خدا در دفاع كامل از نظام و حريم ولايت بيرون آمده و انقلاب اسلامي را در مسير خودش مستحكم تر از قبل قرار داد.
در اين بيانيه با اشاره به حماسه 9 دي آمده است: آن حماسه عظيم و حضور ملي وحدت‌ بخش و اميدآفرين به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي به درستي كه تجلي قدرت الهي و روح حسين بن علي(ع) و دست خداوند بود كه از قلوب با ايمان و اراده ‌هاي راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ايران ظهور يافت تا بساط آشوب ‌گران و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پيچيده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملي مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.
بيانيه حاكي است: به درستي كه پيام عاشورايي حماسه جاودان و ماندگار نهم دي؛ تمامي مرزهاي جغرافيايي و سياسي جهان را در نورديد و كشور و نظام را در مقابل تهديدات پيش روي خود بيمه كرد حماسه عاشورايي 9 دي؛ پژواك رساي فرياد «هيهات مناالذله» امام حسين(ع) در كربلا بود كه در آسمان ايران طنين‌ انداز شد و تمامي مرزهاي جغرافيايي و سياسي و انساني را درنورديد و پيام رسا و بزرگ انقلاب اسلامي را به گوش جهانيان رساند و نظام و كشور و انقلاب را در مقابل مخاطره ‌هاي پيش‌ روي، تهديدات نرم و سخت و توطئه‌هاي شوم دشمنان صيانت و بيمه كرد.
در پايان اين بيانيه مي خوانيم: زنده نگه داشتن اين روز بزرگ، تاريخي و تاريخ‌ساز و بررسي ريشه‌ ها، علل و عوامل، آثار، بركات ، پيام‌ ها و پيامد‌هاي آن ، خود نيز موجب نشر فرهنگ بصيرت ‌افزايي و جلوگيري از جريانات نفوذ و رخنه در داخل كشور و نظام و بروز فتنه ‌هايي از اين دست در ساليان بعد خواهد شد.
در پایان انجمن جوانان شهرستان لنده از تمامی اقشار مردم بخصوص جوانان این خطه دعوت بعمل می آید که با حضور خود در این مراسم بار دیگر با ارمانهای ارمام و رهبری پیمانی دوباره ببندند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار