کد خبر: ۸۰۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 29 December 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار هاشمی پور با حضور در منزل رضا آذرشب دارنده اولین مدال طلای بین المللی استان در رشته کشتی خطاب به وی گفت: مقام های ارزشمند و طلایی اخذ شده در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین المللی توسط رضا آذرشب را صمیمانه به این قهرمان نوجوان، خانواده محترم و جامعه ورزش به ویژه رشته کشتی استان و شهرستان تبریک عرض می نمایم.
سردار هاشمی پور ورزشکاران را به فعالیت ورزشی و قهرمانی و پرهیز از غرور توصیه نمود و اظهار داشت:
مایه افتخار و مباهات است که دانش آموز کهگیلویه ای در کنار تحصیل اولین مدال طلای بین المللی استان در رشته کشتی را کسب نموده که لازم است مسئولان کشوری و استانی به این قهرمانان ارزنده توجه بیشتری نموده و با حمایت معنوی و مالی باعث ایجاد انگیزه و زمینه ی رشد و ترقی ورزشکاران و مدال آوران را فراهم آورند.
مهندس پورمحمدی سرپرست هیئت کشتی استان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور مردم و سردار هاشمی در منزل آذرشب گفت: از حضور و حمایت های بی دریغ و مستمر سردار هاشمی پور در عرصه ورزش صمیمانه تشکر می کنم و جهت اعتلای ورزش امیدوار و نیازمند به توجه بیش از پیش نماینده مردم در مجلس هستیم.
در پایان این دیدار که با استقبال مردمی و حضور مسئولان کشتی استان و شهرستان انجام گردید با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی سردار هاشمی پور از رضا آذرشب تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار