کد خبر: ۸۰۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 30 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای مردم را به حضور در مراسم گرامی داشت 9 دی دعوت کرد .
در این بیانیه آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم

«واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا»

نهم دیماه روز بصیرت، میثاق امت با ولایت، دفاع از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

حضور باشکوه و تاریخی امت در این روز نشان داد که تعبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند،: ملت ایران، ملتی بهتر از عهد رسولله(ص) است، معنا و تجلی پیدا کرد.
ملتی که در شکل گیری انقلاب اسلامی، گوش به فرمان امام خود، مسیر تاریخ را دگرگون کردند و در ادامه نهضت نیز در عرصه های مختلف با درک صحیح شرایط کشور، منطقه و جهان برای جلوگیری از تفرقه و شکاف که خواست دشمنان و مستکبرین عالم بوده، همواره بسیار هوشمندانه دین خود را به مکتب عاشورایی انقلاب ادا نموده اند.
۹ دی یکی از روز های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
فتنه ۸۸  یکی دیگر از انتقام ها و طراحی های دشمن با هدف برهم زدن اتحاد مردم برای ضربه زدن به قانون اساسی و نظام اسلامی بود که با بصیرت مردم و حضور با صلابت آنان در پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، طومارش برچیده شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد.
اینجانب ضمن محکوم کردن فتنه ۸۸ و گرامیداشت این روز مهم، از همه آحاد ملت خصوصا هم استانی ها و همشهریان ارجمندم جهت حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی که به منظور پاسداری از دست آوردهای والای نظام اسلامی که مهمترین آن قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه است دعوت می نمایم.
پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                     عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار