مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام:
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: ۶ هزار و ۳۳ پرونده تخلف کالا و خدمات در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۰۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا لطفی اظهار داشت: این تخلفات کالا و خدمات در حوزه های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، احتکار و عرضه کالای غیراستاندارد بوده است.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۵۰ پرونده منجر به صدور و اجرای حکم شده و مابقی در دست رسیدگی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: متخلفان این پرونده ها در مجموع به پرداخت ۳۲۶ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

لطفی از تشکیل ۲۲۰ پرونده بهداشتی نیز در این مدت خبر داد و تاکید کرد: تخلفات این پرونده ها در زمینه عدم رعایت مسایل بهداشتی در محیط کار و فعالیت است که جریمه ۴۷۰ میلیون ریالی را برای خاطیان در پی داشته است.

وی همچنین به تشکیل ۶۵۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز استان در این مدت اشاره کرد و گفت: این پرونده ها شامل قاچاق احشام، کولر گازی، وسایل صوتی و تصویری، لاستیک خودرو، پتو، برنج و ذرت دانه ای هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از صدور محکومیت برای این پرونده ها و ضبط کالاها به نفع دولت خبر داد و اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده های قاچاق نیز بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار