استاندار فارس خواستار سرعت گرفتن روند اجرای بیمارستان تامین اجتماعی شیراز شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان فارس، ضرورت دارد که ارائه خدمات بیمارستانی این سازمان در استان ارتقاء یابد.
کد خبر: ۸۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 31 December 2019

تابناک فارس به نقل از یرنا:عنایت‌الله رحیمی، روز سه‌شنبه در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور در شیراز افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هم می‌تواند با ارتباط موثری که با اعضای تحت پوشش این سازمان برقرار می‌کند در ایجاد و افزایش این رضایتمندی نقش آفرین باشد.

وی، خواستار سرعت گرفتن روند اجرای بیمارستان تامین اجتماعی شیراز شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان فارس، ضرورت دارد که ارائه خدمات بیمارستانی این سازمان در استان ارتقاء یابد.

رحیمی، بر ضرورت جابه‌جایی سریع کارخانه‌های سیمان و پشم شیشه شیراز به عنوان زیر مجموعه‌های شرکت شستا تاکید کرد و گفت: تمایل نداریم کارخانه پشم شیشه پیش از جا به جایی به شهرک صنعتی تعطیل شود.

عادل دهدشتی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست با بیان اینکه طی سالهای گذشته برای اولین بار منابع و مصارف این سازمان سر به سر شده است،گفت: در سالهای گذشته کسری بودجه در این سازمان وجود داشت و برای جبران این کسری از سایر بانک ها استقراض می‌کردیم اما با سر به سر شدن منابع و مصارف این سازمان اکنون وضعیت مالی بهتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار