یادگار دفاع مقدس در همایش ستارگان ایثار
حبیبی : چه اصراری دارید که مجری شوید ؟ چرا همه نمایندگان ما دنبال این هستند که مجری باشند؟ مگر استاندار ، فرماندار ، بخشدار و دیگر سازمان ها برای چه درست شده اند؟
کد خبر: ۸۱۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 31 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، فرمانده دوران دفاع مقدس در همایش ستارگان ایثار در یاسوج گفت :قانونگذاری و نظارت هر دو از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که متاسفانه این وظیفه خطیر و اصلی فراموش شده است.
سرهنگ پاسدار اصغر حبیبی افزود : وقتی وظایف اصلی واضع و ناظر قانون تعطیل شود ، معامله گری صورت می گیرد.
حبیبی ادامه داد : اینکه مجلس شورای اسلامی از راس امور تنزل کرده است باید بی تعارف بگویم همه مشکلات جمهوری اسلامی ایران از مجلس شورای اسلامی است.
نماینده باید قانونگذاری کند نه مجری گری + فیلم

وی خطاب به سید محمد موحد ، داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که در این همایش حضور داشت ، گفت : اینگونه فکر نکنید که از دیشموک ، قلعه رئیسی و .. (مناطق محروم) هستم ، بلکه باید بدانید یک ندا و غریو انسان دوستانه شما می تواند مجلس را متحول کند.
حبیبی افزود : انتظار ما از نماینده (اشاره به موحد) این است که اول وضع قانون خوب و پس از آن نظارت خوب داشته باشد که اگر این دو مورد انجام شد ، تبعیض ها ، فسادها ، اختلاس ها و خودخواهی ها از بین می رود.
یادگار دفاع مقدس گفت : کسانی که اهل معامله هستند و نمی گذارند مجلسیان روح مدرس را در مجلس زنده کنند به خاطر بده و بستان هایی است که دارند.
وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت : شما قوه مقننه هستید و باید قانون وضع کنید چه ربطی دارد که بخواهید مجری شوید؟
حبیبی افزود : چه اصراری دارید که مجری شوید ؟ چرا همه نمایندگان ما دنبال این هستند که مجری باشند؟ مگر استاندار ، فرماندار ، بخشدار و دیگر سازمان ها برای چه درست شده اند؟
وی ادامه داد : وقتی که قرار باشد نماینده مجلس مجری باشد ، طرح و پروژه تقسیم می شود و نیمی برای این است و نیمی برای آن !

سرهنگ پاسدار حبیبی در پایان خطاب به سید محمد موحد گفت : انتظار از شما این است که در صورت پیروزی در انتخابات یک واضع خوب و یک ناظر خوب برای قوانین باشید.
لازم به توضیح است ، سرهنگ پاسدار حبیبی در خصوص سخنان خود به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : انتقادات من از وضع موجود و روح حاکم بر مجلس شورای اسلامی به صورت کلی است. و انتظار داریم مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که از همان ابتدا قول انجام وظایف واقعی نمایندگی را بدهند ضمن اینکه داوطلبین هم سعی کنند وعده های خارج از توان و حیطه خود را به مردم ندهند.
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سایت محترم تابناک استان کهگیلویه و بویراحمد لطفا تیتر بزنید که "موحد یاسوج را فتح کرد و به کهگیلویه بزرگ برگشت" و راه جمع کردن رای را به کاندیداهای یاسوج (بویراحمد بزرگ) آموخت و در یاسوج شور و شوق آفرید و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد در ضمن موحد مانند یک جوان 28 ساله انرژی داشت و سرحال و قبراق بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار