علی رغم اینکه برای بیمارستان نیمه کاره شهر جدید هشتگرد بودجه تخصیص شده بود، در اثر برخی سیاسی کاری ها بیمارستان در شهر مجاور تاسیس شد.
کد خبر: ۸۱۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 01 January 2020
‌به گزارش «تابناک البرز»؛ همزمان با سفر روز گذشته روحانی به استان البرز نامه ای به دست وی رسید که حکایت از مشکلات در این منطقه دارد، در بخشی از دغدغه های  مطرح شده توسط آنها آمده است در گذشته شیطنت ها و سیاسی کاری برخی افراد صاحب نفوذ، موجب شده است این شهر 70 هزار نفری که در آینده نزدیک جمعیت آن از مرز 500 هزار نفر گذشت پیشرفت نکند. 
علی رغم رای شهروندان در 15 سال پیش به نام مهستان، که از طبیعت مه خیز نشات گرفته است، شهر جدید هشتگرد نام ثبت شده ای ندارد، نام مهستان چندین بار مراحل قانونی را طی کرده است اما افراد صاحب نفوذ ی سبب شده اند به دلیلی غیر منطقی از وزارت کشور عودت گردد. پسوند ستان چه ایرادی دارد؟ 
متن کامل نامه مردم شهر جدید هشتگرد به حسن روحانی
 
آیا نام شهر بهارستان در استان اصفهان که از شهرهای جدید است و بستان در استان خوزستان و نیز چمستان از شهرهای ساتان خراسان شمالی پسوند ستان ندارند؟ البته انتظار می رفت شورای شهر هشتگرد و فرماندار از این نام دفاع کنند نه اینکه بدون اطلاع شهروندان چند نام دیگر پیشنهاد دهند. 
همچنین علی رغم اینکه برای بیمارستان نیمه کاره این شهر بودجه تخصیص شده بود، در اثر برخی سیاسی کاری ها بیمارستان در شهر مجاور تاسیس شد، پس از حدود 20 سال بیمارستان این شهر فقط 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتمام بهره برداری از آن به دست دولت میسر است. 
مسئولان محترم شهری متاسفانه در اندیشه یک بیمارستان خصوصی هستند و به بضاعت کم شهروندان توجه ندارند، روشن است خواسته شهروندان یک بیمارستان دولتی یا تامین اجتماعی است، لذا امید است وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا سازمان تامین اجتماعی یا هر دو ورود نمایند. 
ختم کلام این شهروندان و خواسته انها این مسئله بوده است که بیش از 25 سال از تاسیس این شهر گذشته است اما همچنان آرمستان نداریم.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار