در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به پاس زحمات همسران جانبازان بخاطر پرستاری زینب گونه آنها از جانبازان، حسن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از 2 همسر جانبازان در شهر یاسوج تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۱۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 01 January 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به پاس زحمات همسران جانبازان بخاطر پرستاری زینب گونه آنها از جانبازان، حسن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از 2 همسر جانبازان در شهر یاسوج تجلیل کرد.
"حسین کلانتری" در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) در دیدار خانواده "جلود پایدار"، جانباز بالای ۷۰درصد ، دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه تهران که در زمان جنگ ۱۶ سال داشتند، در خاک حرمله عراق به درجه رفیع جانبازی نایل آمد و به دلیل عارضه شیمیایی از 18 فروردین ماه 97 تاکنون در کما به سر می برد، با خانواده و همسر این جانباز دیدار و از همسر فداکار این جانباز به مناسبت روز پرستار تجلیل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک این روز پرستار، گفت: در دیدار حجت‌الاسلام شهیدی رئیس سازمان بنیاد شهید کشور مقرر شد هزینه درمان خانواده جانبازان پرداخت شود.
برادر این جانباز بالای 70 درصد دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار ضمن تشکر از استاندار و مسئولان بایت توجه به جانبازان گفت: انتظار مان بیشتر است چراکه با از خودگذشتگی و ایثار جانبازان و افرادی همچون "جلود پایدار" آرامش و امنیت داریم و راحت زندگی می کنیم.
استاندار و تجلیل ویژه از دو بانوی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی + تصویر و فیلم

وی همچنین در دیدار با خانواده جانباز 55 درصد "حجت محمدی"، بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی که در سال 64 در منطقه هورالعظیم به درجه جانبازی نائل شد، افزود: کار شما معامله با خداست و با این اقدام بزرگ بهترین درس را به دیگران آموختید.
کلانتری بیان کرد: تصمیم گرفتیم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از همسران جانبازان که پرستاران نمونه‌ای هستند تجلیل کنیم.
وی تصریح کرد: جانبازان از نظام، اسلام و انقلاب به قیمت جان دفاع کردند و در مقابل دشمن بعثی ایستادند.
"حجت محمدی"، جانباز 55درصد هشت سال دفاع مقدس که دارای سه فرزند دختر و یک پسر هستند، در این دیدار گفت:  9 مرتبه به جبهه هشت سال دفاع مقدس اعزام شدم و در 5 عملیات شرکت کرده بودم.
وی اظهارکرد: زمانی که جانباز شدم دو نفر از هم‌رزمانم در کنارم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که یک نفر انها شمالی و یک نفر از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

گفتنی است که این جانباز دوران دفاع مقدس از ناحیه دو چشم جانباز است.
بنابر این گزارش ، در دیدار استاندار با خانواده جانبازان اشتغال فرزندان این بزرگواران دغدغه خانواده‌ها بود که استاندار عنوان کرد پیگیر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار