کامرانی در همایش اصلاح طلبان
نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کهگیلویه در شهر دهدشت و با حضور دکتر کامرانی و جمعی از اصلاحطلبان این شهرستان برگزار شد. کامرانی در بخش هایی از سخنان خود حملات تندی را متوجه دو کاندیدای مطرح و اصولگرای حوزه انتخابیه ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده کرد.
کد خبر: ۸۱۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱ 02 January 2020

نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کهگیلویه در شهر دهدشت و با حضور دکتر کامرانی و جمعی از اصلاحطلبان این شهرستان برگزار شد. کامرانی در بخش هایی از سخنان خود حملات تندی را متوجه دو کاندیدای مطرح و اصولگرای حوزه انتخابیه ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر کامرانی مقدم کاندیدای اصلاح طلبان کهگیلویه در این نشست گفت:امروز دور هم جمع شدیم تا گفت وگو کنیم که دنبال چه هستیم.
وی افزود:دیگران پول دارند و ما اندیشه و تفکر و شرف داریم. شما ماموریتی دارید که ماموریت صالحان است.
کاندید اصلاح طلبان گفت:وقتی 4سال پیش پا به صحنه گذاشتم مجمع اصلاح طلبان این حقیر.را انتخاب کرد و حتی در روز مجمع تلخ صحبت کردم و با کسی هم رایزنی نکردم. اما مجمع اصلاح طلبان به نتیجه رسیدند و خروجی را اعلام کردند
کامرانی ادامه داد : جدا از اینکه ناشناخته بودم و مدیریت استان بر علیه من بود ، در آن دور من شکست را پذیزفتم. آن روز گفتم کامرانی سرباز اصلاحات است و امروز محکم تر و راسخ تر برای جریان اصلاحات است.
وی خطاب به اصلاح طلبان گفت :  اصلاح طلبی بدون تحزب غیرممکن است. ما باید گفتمان و اصول اصلاح طلبی را بپذیریم.
این داوطلب اصلاح طلب نمایندگی مجلس گفت : من شکست خوردم و مهم ترین عامل خودم بودم و چون مقدمات فراهم نبود اما ماندم تا بگویم اصلاحات زنده است.
وی افزود : ما بزرگانمان خون دلها خوردند ما هم بابد در این مسیر حرکت کنیم . برخی سم مهلک قومیتی را دامن می زنند.
کامرانی گفت : امروز 124باری است که در حوزه انتخابیه در مناسبت های مختلف حضور پیدا کردم و سریع و شفاف خود را معرفی کردم.
وی ادامه داد : اگر امروز چنین ویژگی هایی را می گویم از اندیشه اصلاح طلبی است. بنده تا هر زمانی به عنوان نماد و سرباز اصلاحات از گفتمان اصلاح طلبی دفاع کنم. اما بی مهری هایی دیدم. و تصمیم گرفتم در مدیریت استان و شهرستان ها دخالت کنم بدون در نظر گرفتن مسایل قومیتی .

کامرانی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بحث اصلاح طلبان پیوسته به دو رقیب اصولگرا گفت : ما تلاش کردیم که این ها به خانه برگردند اما اگر کسی بخواهد عامدانه به آنها بپیوندد و کارشکنی کنند در برابر آنها به پشتوانه شما خواهیم ایستاد.
وی گفت : به فضل پرودگار آنچه که مکنونات قلبی شما است از زبان کاندید اصلاحات خواهید شنید.
کامرانی در خصوص شورای اصلاح طلبان هم گفت : ساز وکار شورای عالی اصلاح طلبی که بنده تصمیم آنها را قبول دارم ، باید از آن تبعیت کنیم. و اگر شورای اصلاح طلبان هر عزیز اصلاح طلبی را به عنوان کاندید معرفی کند ایثارگرانه در خدمت جریان خواهم بود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد : در این چندسال تلاش بنده تقویت احزاب بود. ما راهی جز این نداریم.
کامرانی در بخش دیگری از سخنانش به شعار یکی از نامزدهای کهگیلویه پرداخت و اظهار کرد : آهای کسی که حرف از عزت کهگیلویه می زنی ! کدام عزت ؟ کدام کارخانه؟ کدام طرح ملی و حرف ملی و استانی داشتید ؟ همسایه ما سهم کهگیلویه را برده و شما حرف از عزت کهگیلویه می زنید ؟
وی گفت : انسان کهگیلویه ای باید محور توسعه باشد آقایان فقط بحث پول دارند و اینکه من گفتم این پول را از کجا آورده اند؟ و این شعار از کجا آورده اند باید درجامعه طنین انداز شود. این اشک دیده و خون دل شماست !این گرگ سالهاست با گله آشناست!
کامرانی ادامه داد : اگر توفیقی بود گلوی مفسدان افتصادی را در مجلس فشار خواهم داد. دستگاه های نظارتی رصد کنند جلوی مفسدین را بگیرند و از کسانی که می خواهند با فساد مبارزه کنند حمایت کنند.
وی به وضعیت کشور هم اشاره کرد و گفت : می دانیم دولت مزاحمت هایی دارد اما اشکالاتی هم دارد .
کامرانی به نماینده فعلی هم انتقاداتی کرد و افزود : هنر نماینده ما در مجلس این بود که برجام را آتش زد ! کسی که تحصیلات آکادمیک ندارد نگاه وی به اقتصاد یک نگاه سنتی و معامله گری است که نتیجه آن اختلاس است.
دانلود
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تو حرفی برا گفتن نداری کامرانی .
حتی اصلاحات اینو میدونه
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
باور کن اقوام درجه یکت بهت رای نمیده
حق شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
گپ گپو
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
"اگر توفیقی بود گلوی مفسدان افتصادی را در مجلس فشار خواهم داد." شما اصلاح طلب ها خودتون به اندازه کافی گلوی مردم رو فشردید حالا میخواید وکیل مدافعشون هم بشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
لطفا ساکت شو.هر چه کمتر حرف بزنی سنگین تری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار