غیر رسمی های تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در بسته غیر رسمی های تابناک کهکیلویه وبویراحمد ،موضوعاتی مطرح می شوند که تایید آنها حتمی نیست اما با انتشار گسترده آنها یا منابع انتشار دهنده آنها ارزش خبری پیدا می کنند. در این بسته غیر رسمی به دو خبر در خصوص انتخابات پیش رو می پردازیم
کد خبر: ۸۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 22 August 2015

 در بسته غیر رسمی های تابناک کهکیلویه وبویراحمد ،موضوعاتی مطرح می شوند که تایید آنها حتمی نیست اما با انتشار گسترده آنها یا منابع انتشار دهنده آنها ارزش خبری پیدا می کنند. در این بسته غیر رسمی به دو خبر در خصوص انتخابات پیش رو می پردازیم.

عدم نتیجه دهی برجام اصول گرایان

سایت محلی عصر دنا ادعا کرده که از طرف منبعی که اعلام نشده به اطلاعاتی دست یافته است وبا استفاده از این اطلاعات به بررسی وضعیت اصول گرایان در حوزه چهار گانه کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده پرداخته است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی موثق از یک منبع آگاه، " برجام " اصولگرایان کهگیلویه برای دستیابی به نامزد نهایی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شکست خورده است.

یک منبع آگاه به عصردنا در چرام گفت: " برجام " طیف اصولگرا برای مشخص نمودن نامزد نهایی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی شکست خورده و باروند کنونی به هیچ نتیجه ای نمی رسد.

وی با تشریح وضعیت کنونی " برجام " اصولگرایان کهگیلویه،اظهارداشت: نشست هایی برگزار شد اما این نشست ها به سرانجامی نرسید.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: " دکتر سیدمصطفی تقوی " استاد دانشگاه و فرزند آقامیراحمد تقوی رئیس حوزه علمیه کهگیلویه تا روز هشتم اسفندماه یعنی یکروز بعد از برگزاری انتخابات در زادگاه خود حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد که " دکتر تقوی " به هیچ عنوان از صحنه انتخابات کنار نخواهد رفت و از اقبال بالایی نسبت به برخی از کاندیداهای طیف اصولگرا برخوردار است.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که شنیده می شود " آقای مژدهی " رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی کشور در حوزه انتخابیه " بهبهان " نامزد انتخابات می شود؟ خاطرنشان کرد: هنوز نتیجه رایزنی های آقای مژدهی برای " برجام " نامشخص اما احتمال حضور ایشان در حوزه انتخابیه بهبهان بالاست.

وی گفت: " سردار عدل هاشمی " و " دکتر تقوی " بعنوان گزینه های نهایی " برجام " اصولگرایان خواهند بود و اینکه گفته می شود " آقای هاشمی " گزینه نهایی " برجام " می باشد کذب محض است.

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور نتیجه نهایی " برجام " مشخص اما آنچه ما می دانیم این است که در هرصورت ، " دکتر تقوی " در صحنه انتخابات خواهند ماند و کنار نخواهند کشید.

البته گزینه های مهم دیگری هست که در خبر این سایت به آنها اشاره ای نشده است،ازجمله بزرگواری نماینده فعلی،حبیبی و مهمتر از همه محمد موحد که شایعه های حضور مجددش در انتخابات پررنگ شده است.

اعلام تعداد نامزد های احتمالی مجلس در استان

اما در خبری دیگرمعاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، تعداد نامزدهای کنونی فعال برای حضور در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه این استان را 17 نامزد انتخاباتی عنوان کرد.

فتاح محمدی گفت: براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته 14 نامزد بهمراه سه نماینده کنونی کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی قصد کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس را دارند.

وی میانگین گروه سنی این نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی را 50 سال ذکر و اظهارداشت: طیف فکری اغلب 17 نامزد عنوان شده " اصولگرایی " است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات بطور مساوی در سه حوزه انتخابیه تقسیم شده اند.

محمدی افزود: رفتارها و نشست ها در قالب های مختلف اعم از فاتحه خوانی و سایر نشست ها مورد نظارت و ارزیابی لازم قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار