کد خبر: ۸۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 07 January 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از کهگیلویه، همزمان با آیین تشییع و خاکسپاری سردار قهرمان جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم وداع نمادین مردم دهدشت با این بزرگ مرد تاریخ امروز برگزار شد.

خیابان سپاه پاسداران مملو از جمعیتی بود که تمام قد برای وداع با سردار دل‌ها آمده بودند پیر و جوان پوسترهای مزین به سردار و دیگر شهدای مقاومت در دست داشته با شعارهای کوبنده خشم انقلابی خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

مردم همیشه در صحنه دهدشت این بار پرشورتر از همیشه و با حضور باشکوه خود به ترامپ و مستکبرین اعلام کردند ما سربازان حاج قاسم هستیم و بی‌درنگ منتظر خونخواهی سردار شهید هستیم.

 

 

مصلای دهدشت محل اجتماع خیل عظیم جمعیتی بود که آمده بودند تا با سردار عشق و حماسه عهد انقلابی ببندند.آمدند تا به تبیعت از حاج قاسم پیوند ناگستننی با ولایت ببندند و بگویند« تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم» امدند تا به ایادی استکبار بگویند «اشک‌ رهبرمان، خون سردارمان و داغ جگرسوزمان دنیاتان را خاکستر می‌کند هر لحظه بترسید از سیلی محکم ایران و مقاومت.»

 

مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی و سبزپوشان دوشادوش مردم  فریاد خشمگین »مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جواب دهم» سر می‌دادند.

 

استقبال بی‌سابقه مردم دهدشت در آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در تاریخ ماندگار شد امروز همه در سوگ سردار اشک ریختند همه در غم فراق سردار بر سر و سینه زدند و مجاهدت‌های شهید سلیمانی را ارج نهادند.

 

سید حمزه محقق‌زاده در اجتماع باشکوه عزاداران سردار شهید سلیمانی از این حضور پرشور و خودجوش مردم قدردانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: محبوبیت حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌هایش مردم را چنین به صحنه آورده است.

 

وی در وصف سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم همه خوبی‌ها را معنا داد.چیزی که حاج قاسم را بین مردم‌ محبوب کرد روح معنوی بود که خداوند در دل او دمیده بود.

سید ناصر حسینی از یادگاران دفاع مقدس و نویسنده کتاب«پایی که جا ماند» در این مراسم سخنرانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار