آئین تودیع و معارفه دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد
کلانتری : در نظم نوین جهانی به مخیله کسی می امد که پایگاه امریکایی را مورد حمله قرار دهد؟ اما ایران این کار را کرد آن هم قبل از دفن شهید سپهبد سلیمانی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 09 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور دادستان کل کشور ، استاندار و برخی مسئولان نظامی ، انتظامی و دولتی در دادگستری استان در حال برگزاری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره فرمایشات رهبری در خصوص تدبیر و شجاعت سردار سلیمانی گفت : این شهید والامقام به گونه ای بود که رهبری و ولی فقیه می گوید به مقامش تعظیم می کنم .
حسین کلانتری افزود : چنین شرایطی است که یک انسان را به مساله اول جهان تبدیل می کند و تمان سران جهان را به واکنش وادار می کند و انشالله در ایران هم حرکت جدیدی شروع شده است. 
کلانتری گفت : تا قبل از ۱ بامداد (شهادت سردار سلیمانی)هر کاری خواستند بر سر عراق آوردند به گونه ای که مردم خود عراق را هم بمباران می کردند اما پس از این ترور ورق برگشت و حتی مجلس عراق رای به اخراج نظامیان آمریکایی از عراق داد.
وی ادامه داد : قبل از این کسی جرات نداشت حتی سنگی به سمت امریکائیان پرتاب کند اما ایران با اعلام قبلی و شجاعت و صلابت تمام پایگاه بزرگ امریکا را می زند در حالی که آمریکاجرات پاسخگویی هم ندارد.
کلانتری ادامه داد : در نظم نوین جهانی به مخیله کسی می امد که پایگاه امریکایی را مورد حمله قرار دهد؟ اما ایران این کار را کرد آن هم قبل از دفن شهید سپهبد سلیمانی صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود : آمریکا و همپیمانانش تمام تلاش خود را انجام دادند که بسته عمل کنند و با استفاده از بنگاه رسانه ای خود اخبار این اقدام ایران را محدود کنند. 
کلانتری گفت : در حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا برفرض تلفات هم کم باشد اما شما که گفته اید پرنده هم در آسمان پر بزند ، ما آن را رصد می کنیم و با همین حرف ها دل اسرائیل را خوش کرده اید و عرب های بیچاره را هم که می دوشید به این تجهیزات دلخوش کرده اید اما اکنون در مقابل حملات موشکی سپاه هیچ کاری نتوانستید انجام دهید .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره جلسه تکریم و معارفه گفت : این مجلس ، مجلس عدالت و تکریم یکی از نیروهای متعهد استان است که در کار بسیار موفق و  در اتفاقات اخیر هم بسیار مسئولانه عمل کرد. 
کلانتری افزود : دادستان جدید هم تچاز جوانان خوشنامی است که امیدواریم در جهت تحقق عدالت بتوانیم با هم همکاری کنیم.
در این آئین از زحمات مهرداد کرمی تقدیر شد و سید علی ملک حسینی به عنوان دادستان جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار