عملیات اجرایی جاده لنده به خوزستان با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه کشور و برخی مسئولین استانی آغاز شد.
کد خبر: ۸۱۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 09 January 2020

بعد از سالها تلاش و پیگیری مهمترین مطالبه مردم لنده تحقق یافت و کلنگ جاده این شهرستان به تشان در استان خوزستان به زمین زده شد.

با حمایت فرزندان لنده در پایتخت عملیات خروج از بن بست جاده ای این منطقه رسما آغاز شد/ کلنگ زنی جاده لنده به خوزستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

تابناک||عملیات اجرایی جاده لنده به خوزستان با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه کشور و برخی مسئولین استانی آغاز شد.

بنابر این گزارش ظهر امروز عملیات اجرایی جاده لنده به خوزستان با حضور معاون وزیر راه و برخی مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد رسما آغاز شد.
با احداث این راه محورخوزستان به مرکز کشور بیش از صد کیلومتر نزدیکتر می شود و تحول عظیمی در منطقه بویژه شهرستانهای لنده و بهمئی تحقق می یابد.

امروز از سوی مردم و مسولین لنده و کسانی که در ارتباط با این جاده همکاری داشتند در فضای مجازی و حقیقی از پیگیری و حمایت های فرزندان پایتخت نشین این منطقه و فرماندار سابق تشکر بعمل آمد.

گفتنی است در جلسه ای که در همین راستا امروز در شهر لنده با حضور معاون وزیر تشکیل شده بود، موسوی فرماندار لنده از پیگیری ها و تلاش همه کسانی که در جریان تحقق این مطالبه همکاری داشتند و قلم و قدمی زدند در راس فرزندان دلسوز لنده در پایتخت تقدیر و تشکر کرد و همچنین از بنیاد علوی درخواست داشت در راستای تحقق هر چه سریعتر این جاده ی ارتباطی که به نوعی مسیر ملی تلقی میشود و نقش بسزایی در توسعه همه جانبه این منطقه محروم خواهد داشت ورود نماید.

تصویر استفاده شده تزئینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار