کد خبر: ۸۱۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 10 January 2020
دادستان جدید مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین برنامه های مسؤولان دادستانی مرکز استان شامل تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی، شتاب بخشی در تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده های قضایی و پیگیری جدی حقوق عامه مردم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی در جلسه معارفه خود اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی حجم بالای پرونده های قضایی و وجود روزنه های فساد در کهگیلویه و بویراحمد عمل نکردن دقیق به قانون است.
وی افزود: چنین موضوعی در نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد و نحوه برخورد مدیران اجرایی استان یا مردم بیش از پیش مشخص و نمایان می شود.
دادستان جدید مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت مهم کاری مسؤولان دادستانی مرکز استان مسأله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
ملک حسینی عنوان کرد: شرط مهم و لازم در این زمینه رعایت قانون بوده و همین امر نیز خط قرمز دستگاه قضایی در انتخابات پیش رو خواهد بود. 
وی ابراز داشت: هیچ ملاحظه ای برای برخورد با افرادی که امنیت و سلامت انتخابات پیش رو را در کهگیلویه و بویراحمد خدشه دار کنند، وجود ندارد.
در این آیین سید علی ملک حسینی به عنوان دادستان جدید مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات مهرداد کرمی دادستان پیشین تجلیل شد.
ملک حسینی پیش از این رییس دادگستری شهرستان دنا بود.
کرمی که از سال ۱۳۹۴ تاکنون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود با ارتقای مسؤولیت به عنوان قاضی دادیار دادسرای قضات استان تهران مشغول به فعالیت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار