کد خبر: ۸۱۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 13 January 2020
دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در آگاه سازی افکار عمومی گفت: رسانه‌ها با همکاری و همدلی در بین مردم و مسئولان زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، فرشید روشندل روز دوشنبه در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور اصحاب رسانه اظهارداشت: نیاز است رسانه‌ها به دور از هر گونه تنش زمینه  حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی رسالت اصلی خبرنگار را اجرای قانون دانست و بیان کرد: نیاز است رسانه ها بدون جانبداری از کاندیدا آرامش را در جامعه حاکم کنند.
روشندل تصریح کرد: نقد رسانه ها در جامعه نقش مهمی دارد که باید از این ظرفیت رسانه ها به نحو احسن بدون هیچ گونه تخریبی برای توسعه جامعه استفاده کنند.
وی مطالبه گری رسانه را از دیگر وظایف کار رسانه دانست و افزود: ارتقا سطح سواد رسانه ای نقش مهمی در مطالبه گری  رسانه ها دارد.
روشندل با تقدیر از عملکرد خوب رسانه های شهرستان در سالهای اخیر در زمینه های مختلف گفت: خط قرمز دستگاه قضا قانون است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست با اشاره به اینکه در این شهرستان مسایل قومی و قبیله ای در اولویت رسانه ها است گفت: رسانه ها باید بدون هیچ گونه گرایشی زمینه آگاهی بخشی به افکار عمومی جامعه را فراهم کنند.
سید ایرج کاظمی جو بیان کرد: نیاز است خبرنگاران با استفاده از ظرفیت های موجود زمینه توسعه شهرستان را فراهم کند.
وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیدای انتخابات گفت: نمایندگان نباید خدمات دولت را به نفع خود مصادره کنند.
کاظمی جو تصریح کرد: انتشار یاداشت‌های بدون منبع در رسانه ها  غیرقاتی و نیاز است خبرنگاران در این راستا نیز همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار