سردار خرم دل:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: وقتی مطرح شدکه سپاه اشتباهی این هواپیما را زده، دنیا زیر و رو شد، اینها اشکالات سیستم اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی است.
کد خبر: ۸۱۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹ 15 January 2020
خرم دل گفت: کشورهایی که معتقد به آزادی بیان هستند چرا پست های سردار سلیمانی را حذف می کنند و بعد می گویند در غرب آزادی وجود دارد و سپس یک عکس را نمی توانند تحمل کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز ( ۲۴ دی) در نشست با فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باید صادقانه از ظرفیت مردم استفاده شود، چون مردم هوشمند هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک سال گذشته نشست های مختلفی با گروه های مختلف برگزار شده، گفت: هر جایی که ظرفیتی برای نظام و انقلاب وجود داشته باشد، از آن استفاده می کنیم.
وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا نیست که هزینه تبلیغات علیه خودش را خودش تامین کند، ادامه دد: فلان شخصیت بعد از موفقیت در مسیری به خارج از کشور می رود، اما سوال این است که چه کسی به این افراد پر و بال داد که موفقیت کسب کنند؟ همه اینها به برکت جمهوری اسلامی ایران موفق شده اند و بعد علیه نظام اقدام می کنند. 
خرم دل ضمن تاکید بر اینکه در دنیا یک دروغ بزرگ وجود دارد که  همه ما آن را باور کرده ایم که آزادی ارتباطات وجود دارد، اضافه کرد: این دروغ به اندازه ای بزرگ است که همه باور می کنیم واقعا آزادی در دنیا وجود دارد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر آنها معتقد به آزادی بیان هستند، پس چرا پست های سپهبد سلیمانی حذف می شد؟، بعد می گویند در غرب آزادی وجود دارد این ها یک عکس را نمی توانند تحمل کنند.
وی با اشاره به اینکه امکان ندارد یک هنرمند و چهره مشهور یک کشور با حاکمیت آن کشور درگیر باشد، گفت: هر چیزی که می بینیم تنظیم شده است، مثلا وقتی به طور سطحی به فیلم های هالیوودی نگاه کنید، آزادی وجود دارد، اما در عمق آن بحث چیز دیگری است.
خرم دل با اذعان به اینکه در کشور ما ولنگاری اطلاعات وجود دارد و هر کسی هر حرفی بخواهد تحت عنوان آزادی منتشر می کند، ابراز داشت: کجای دنیا سفیر یک کشور در راهیپمایی که علیه آن کشور انجام می شود حضور پیدا کند؟، هیچ کجای دنیا نیست اما در کشور ما این کار انجام می شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار ناراحتی و تاسف از سقوط هواپیمایی که چند روز قبل سقوط کرده بود، اضافه کرد: چرا کسی در این چند روز شمع روشن نکرد، سلبریتی ها کجا بودند؟. 
وی تصریح کرد: وقتی مطرح شدکه سپاه اشتباهی این هواپیما را زده، دنیا زیر و رو شد، اینها اشکالات سیستم اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی است.
خرم دل خاطرنشان کرد: افرادی که می خواهند در رسانه و بخش سواد رسانه ای فعالیت کنند، باید خودشان باسواد باشند تا بتوانند بر مردم تاثیرگذار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار