کد خبر: ۸۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 18 January 2020
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره شهید سردار قاسم سلیمانی به همراه نخستین کنگره ۳۷۶ شهید عشایر این استان ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.  
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مکان برگزاری این کنگره یک روزه مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج خواهد بود.
وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، نهادینه کردن هر چه بیشتر فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت و ارزش های ناب دوران هشت سال دفاع مقدس بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری در این کنگره برگزار می شود.  
جمالی عنوان کرد: این کنگره به طور زنده و مستقیم از طریق شبکه استانی دنا و برخی شبکه های سراسری پخش می شود و سخنران ملی آن نیز سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور است.
وی ابراز داشت: راه شهیدان باید تا همیشه تداوم داشته باشد و این امر مهم نیز با فرهنگ سازی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده آنان محقق می شود.
جمالی از دستگاه های مختلف اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خواست برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره همکاری لازم را با سپاه فتح استان داشته باشند.
وی گفت: انتظار می رود که مسؤولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده در این کنگره حضور یابند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار