مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: نشست گاز در اثر بی‌احتیاطی سبب انفجار واحد مسکونی در خیابان فردوسی و وارد شدن خسارت به واحد‌های مجاور شد.
کد خبر: ۸۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،غلامرضا رضایی ، اظهار داشت: ساعت حوالی 7:30 صبح امروز صدای انفجاری از میدان فردوسی شهر کرمانشاه به گوش رسید، با شنیده شدن صدا، نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با اعزام نیروها به محل مشخص شد، نشست گاز در یکی از واحدهای مسکونی ساختمان پنج طبقه‌ای در کوچه شهید قزوینی محله فردوسی سبب انفجار واحد مسکونی مذکور و وارد شدن خسارت به واحد‌های مجاور شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، علت این انفجار را بی‌احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی دانست و افزود: بر اثر این بی‌اختیاطی خسارت از جمله شکستکی شیشه، ترک خوردگی دیوار و... به حدود 30 واحد مسکونی اطراف وارد شده است.

وی افزود: الحمدلله در این حادثه، فقط یک مجروح سطحی از ناحیه دست داشتیم که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

رضایی در پایان، ضمن تاکید به بررسی دقیق عامل حادثه، افزود: بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل گازسوز دلیل اصلی حوادث در فصل زمستان است که شهروندان با رعایت نکات ایمنی می‌توانند از پیش آمدن حوادث این‌چنینی جلوگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار