کد خبر: ۸۱۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 21 January 2020

فرماندار خاش گفت: افزون بر 200 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری با شاخصه مردم محوری ویژه گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می آید.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اینکه افزون بر 4 دهه اخیر انقلاب اسلامی ایران به پختگی کامل رسیده، بنابراین ویژه برنامه های این ایام نیز پرشور و با شکوه اجرا می شوند.


وی افزود: در کنار بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی، برنامه های ویزیت رایگان بیماران، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی یادواره شهیدان، برپایی جشن انقلاب و نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری شب شعر انقلاب، برپایی نشست های مردمی و پرسش و پاسخ مردم با مسئولان، برپایی ایستگاه های سلامتی، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، آذین بندی شهر و ادارات ویژه دهه فجر در خاش به اجرا در می آیند.


صالحی ادامه داد: کمیته های اطلاع رسانی و فرهنگی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، رسانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و معتمدان، کمیته هماهنگی، محرومین و روستائیان، عمران شهری و روستایی، بانوان و جوانان، نیروهای مسلح با محوریت بسیج، کمیته امنیت، خدمات و حمل و نقل، دانش آموزی؛ دانشجویی، ورزشی، شهداء و ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارگری، بهداشت و غیره برای اجرای مطلوب برنامه ها فعال شده اند.


صالحی بیان کرد: در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان با صرف هزینه ای افزون بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بحق معجزه قرن بود که متمایز از سایر انقلاب های دنیاست افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) و پشتوانه مردمی که ۴۱ سال از آن می گذرد دارای ایدئولوژی، گفتمان و مکتب بوده که همچنان پایدار است.


صالحی با تاکید بر اینکه بایستی برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی طی ۴۱ سال برنامه ریزی گردد، ادامه داد: امسال باید برنامه های دهه فجر متفاوت از سال های گذشته به اجرا در آیند، زیرا چشم دشمنان به مردم و ایران اسلامی دوخته شده و رویکرد دهه فجر ۹۸ باید در راستای گام دوم انقلاب و نقشه راه تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باشد.


فرماندار خاش گفت: تبیین سیاست های نظام اسلامی، مشارکت مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر باید لحاظ گردد و ایجاد تنوع، نشاط و دارای محتوا بودن برنامه های دهه فجر در اولویت باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار