مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در راستای پویش جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت از 2200 فرزند ایتام و محسنین را عهده دار شدند.
کد خبر: ۸۱۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 21 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی بهروز اکرمی ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری در جلسه هماهنگی جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین که در سالن استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: توجه و کمک به ایتام و نیازمندان سیره ائمه اطهار (ع) است و کمک به آنها  موجب برکت وآثار نیک دنیایی و اخروی می شود.

وی افزود: انفاق و دستگیری از ایتام و نیازمندان از جمله معامله‌هایی است که انسان با خداوند انجام می دهد و هیچگاه متضرر نمی شود.

قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این جلسه از اجرای طرح جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین خبرداد و گفت: با اجرای این طرح پویش هر کارمند یک حامی در استان آغاز شده است ؛ خیران و نیکوکاران در سراسر استان  نیز می توانند با پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان حامی فرزندان نیازمند شوند.

وی  ضمن تشکر از مردم نیک اندیش استان اظهار کرد : از ابتدای این طرح تا کنون 5100 حامی برای فرزندان ایتام و محسنین جذب شده است.

وی بابیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد :  حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیران و همه اقشار جامعه تعداد 20 هزار حامی  جدید در سطح استان جذب و فرزندان ایتام و محسنین از مهربانی مادی و معنوی خیران بهره مند شوند.

شایسته ذکر است، در پایان این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت از 2200 نفر از فرزندان ایتام و محسنین عهده‌دار شدند و تعداد حامیان جذب شده به 7300 نفر افزایش یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار