کد خبر: ۸۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 22 January 2020
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مخاطبان صدا و سیمای این استان در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "امیر رئوف " سه شنبه، یکم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان افزود: میل به گرایش برای تولید محتوای زرد در این استان بیشتر وجود دارد و در معرفی ظرفیت ها و ویژگی‌های مثبت استان کوتاهی شده است که رسانه های می توانند در این زمینه موثر واقع شوند البته معرفی ظرفیتهای استان در اولویت ماست.
وی با بیان اینکه رسانه ها در ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بسزایی می توانند ایفا کنند، اظهار کرد: سه کارکرد هر رسانه ای خبر و اطلاع رسانی، آموزش و تبیین و تفریح و سرگرمی است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سعی کردیم رسانه را در بین مردم ببریم و بیشتر برنامه های صدا و سیمای استان با حضور مردم و گروه‌های مرجع پخش می روند.
رئوف با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در پاییز سال ۹۷ تلویزیون استان ۵۸ درصد مخاطب داشت که با تغییر در برنامه ها و شیوه تولید برنامه هم اکنون و در پاییز ۹۸ این میزان به ۷۶ درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: همچنین در بخش رادیو نیز طی پاییز ۹۷ مخابان ما ۲۹ درصد بوده اند که هم اکنون و در پاییز ۹۸ این میزان به ۳۹ درصد رسیده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسالت ما در صدا و سیمای استان توجه به آداب و رسوم، فرهنگ و هنر و اخبار محلی است.
رئوف تاکید کرد: ۳۰۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان خارجی با هزینه های میلیاردی فرهنگ و اعتقادات ما را هدف قرار داده اند.
وی اظهارکرد: نقد می تواند موجب توسعه و شکوفایی هر مجموعه ای شود و از نقد منصفانه و سازنده رسانه ها استقبال می کینم.
به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمادگی استفاده از تولیدات رسانه ای استان که منطبق با ضوابط هستند را داریم.
گفتنی است که استفاده از سلایق مختلف در برنامه های صدا و سیماف پرداخت به مسایل فرهنگی و آسیب های اجتماعی استان، مبارزه با فساد، پاسخگویی مسئولان جهت جلوگیری از شایعات، استفاده از مردم در برنامه های صدا و سیمای استان، پوشش صدا و سیما در مناطق توسعه نیافته و شهرستانهای استان و همکاری و تعامل صدا و سیما را رسانه های معتبر و رسمی از مهمترین مسایل مطرح شده در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار