تابناک / مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: وجهه جمهوری اسلامی ایران در دنیا قدرتمندانه است.
کد خبر: ۸۱۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 22 January 2020
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: وجهه ایران در دنیا قدرتمندانه است

 

تابناک / مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: وجهه جمهوری اسلامی ایران در دنیا قدرتمندانه است.

رحیم حیدری عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مسابقه های وزنه برداری جام پهلوان نامجو در فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی در دنیا افزود: روز به روز نیز بر این اقتدار و عظمت ایران افزوده می شود.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو به میزبانی استان گیلان در شهرستان رشت برای همه واضح است، اظهار داشت: با توجه به این اهمیت، همه دستگاه ها باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها همکاری کنند و نیات با عمل آمیخته شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر این مطلب که تمامی نکات مربوط به برگزاری این رقابت بین المللی باید قبل از آغاز رقابت ها در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: ضروریست تا هر دستگاه مسئول اشکالات احتمالی را گزارش داده و برای رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه تمامی موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو به میزبانی گیلان باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: برگزاری این رقابت ها ابعاد و بازتاب بین المللی دارد بنابراین همه مسائل باید لحاظ شود.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که آخرین مرحله از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بشمار می رود از روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت آغاز می شود که وزنه برداران ایران و همچنین سایر کشورها به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند. 

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مسابقه های وزنه برداری جام پهلوان نامجو عصر امروز (سه شنبه) با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه های مختلف شهرستان رشت در فرمانداری برگزار شد، در این نشست مسئولان دستگاه های مسئول در برگزاری این رقابت ها شامل اداره کل تربیت بدنی و ورزش، آتش نشانی رشت، اورژانس، اداره برق، مخابرات، محیط زیست، صدا و سیما و .. به بیان اقدامات انجام شده در حیطه وظایف شان پرداختند و نظرات و پیشنهادهای لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقه ها بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار