مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: طی ۲ شب گذشته تاکنون امدادگران این جمعیت به یک هزار و ۷۶ مسافر حادثه دیده بر اثر بارش های برف در محورهای ارتباطی این استان امدادرسانی کرده اند.
کد خبر: ۸۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 23 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین عارفی اظهار داشت : در این مدت به ۲۶۷ خودرو گرفتار در برف و این تعداد مسافر حادثه دیده در مناطق برف گرفته استان امدادرسانی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: ۵۴ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۶ تیم در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می کنند.

وی افزود: در پی بارش برف از ۲ شب گذشته تاکنون این تیم ها در محورهای ایوان- اسلام آباد، ایلام - سرابله، ایلام - دره شهر منطقه مله پنجاب، دو محور ملکشاهی- میمه، گردنه کبیر کوه دره شهر - آبدانان، ایلام - چوار مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام بیان کرد: در محورهای برف گرفته تیم های هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودروها و مسافران در راه مانده هستند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی از مسافران تقاضا کرد با توجه به شرایط جوی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و ادامه داد: مسافران و رانندگانی که قصد سفر به مناطق برفگیر و کوهستانی را دارند با توجه به شرایط جوی از ایمنی خودرو خود مطمئن و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذایی و البسه کافی همراه داشته باشند و توصیه های ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

عارفی یادآور شد: مسافران همچنین قبل از سفر از وضعیت راهها مطلع شده و در صورت بروز حوادث احتمالی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار