در حال حاضر محور پیرانشهر - تمرچین با کولاک شدید همراه است و راهداران به همراه دیگر دستگاههای امدادی ، هلال احمر، ارتش و سپاه جهت کمکرسانی به مسافران در راه مانده و خودروهای گرفتار در محور که بدلیل کولاک شدید مسدود شده است، حضور دارند.
کد خبر: ۸۱۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ 23 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه سایر عوامل راهداری این شهرستان و سایر شهرستان هایی که بعنوان پشتیبان تعیین شده اند، مسیولیت و راهبردی عملیات برفروبی و رفع انسداد توسط نیروهای راهداری را در کنار سایر عوامل و دستگاههای حاضر عهده دار است.

توزیع بسته های غذایی، پتو و وسایل گرمایی و کمک به رفع مشکلات فنی امکانات گرمایشی خودروهای گرفتار در کولاک نیز از دیگر خدماتی است که راهداران در تلاش برای ارائه و تامین آن هستند، همچنین در پایانه مرزی تمرچین مسافران اسکان  و امکانات لازم فراهم شده است.

  شایان ذکر است بدلیل نامساعد بودن شرایط جوی منطقه و درحال خدمت بودن راهداران تاکنون امکان ارسال تصاویر از این حضور مقدور نیست و ترجیح همه نیروهای ایثارگر راهداری در شرایط کنونی خدمت رسانی و جلوگیری از لحظه ای وقفه به لحاظ تهیه گزارش تصویری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار