به گفته رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه چهار جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی، فیلم فجر، جشن موسیقی از سلسه برنامه های بر امواج فرهنگ و هنر و نیز نمایشگاه هنرهای مفهومی در بهمن ماه برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،پژمان خسروی پور بیان داشت: جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنوراه فیلم فجر امسال نیز در کرمانشاه برگزار خواهد شد؛ افزود: زمان جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن خواهد بود هرچند به طور معمول برگزاری آن با چند روز اختلاف نسبت به تهران خواهد بود دلیلش هم این است که تامین و ارسال فیلم‌ها طول می کشد.

خسروی پور در ادامه با اشاره به سلسله برنامه هایی با عنوان بر امواج فرهنگ و هنر بیان داشت: به احتمال زیاد جشن موسیقی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه با شرکت گروه های موسیقی استان برگزار می شود هرچند این برنامه هنوز قطعی نشده است.

به گفته وی، حتی پیش بینی کرده ایم که ۲ گروه موسیقی پاپ نیز حضور داشته باشند اما مساله مهم تامین بودجه آن خواهد بود.

رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه از برگزاری نمایشگاه هنرهای مفهومی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۲۳ هنرمند ۲۸ اثر خود را به نمایش می گذارند.

خسروی پور افزود: فراخوان برای این نمایشگاه به صورت استانی بوده است اما ۲ نفر از شرکت کنندگان از استان های اصفهان و لرستان با دیدن فراخوان اثرشان را ارسال کرده اند و ما نیز مانع شرکت آنها نشدیم.

او با بیان اینکه این نمایشگاه هم اکنون آماده افتتاح است؛ ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه به احتمال زیاد هفتم بهمن ماه خواهد بود اما اختتامیه آن در روز ۱۸ ام بهمن ماه خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بودجه لازم برای برگزاری جشنوراه های هنری در استان فراهم شود و از مسوولان استانی به خصوص استاندار کرمانشاه دعوت کرد که در جشنواره ها و نمایشگاه های هنری استان حضور داشته باشد.

به گفته خسروی پور، وقتی مسولان ارشد استان به جشنواره ها و نمایشگاه های هنری علاقه مند باشند این موضوع باعث رونق این برنامه ها در استان می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار