در این نشست و در پایان نیز مصوب گردید شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان با هم این اعضا و ترکیب جهت هماهنگی و ساماندهی بیشتر بین احزاب و حمایت از اصلاح طلبان پس از انتخابات و بصورت دائم به فعالیت خود ادامه دهد.
کد خبر: ۸۱۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 25 January 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،شورای شهرستانی اصلاحات با حضور احزاب اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه (مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه) و با مدیریت آقایان جاوریانی مسئول امور شهرستان های شورای سیاستگذاری اصلاحات استان برگزار گردید که جلسه پس از صحبت های آقایان جاوریانی و لاهوتی بطور رسمی آغاز بکار کرد و در ادامه مسئولین و نمایندگان رسمی احزاب به بحث و بررسی پیرامون مسایل سیاسی روز پرداخته و پس از تبادل نظر ، هیات رئیسه به شرح زیر انتخاب شدند؛
1_ مهندس مسلمی بعنوان رئیس شورا و هیات رئیسه
2_ خداکرم دهقان بعنوان نائب رئیس اول شورا و هیات رئیسه
3_  کوروش فتحی بعنوان نائب رئیس دوم شورا و هیات رئیسه
4_  ایرج اقبال فر بعنوان دبیر شورا و هیات رئیسه
5_ فرشید عزیزی بعنوان سخنگوی شورا و هیات رئیسه.
در ادامه این نشست همه اعضای شورا پایبندی خود نسبت به شورای شهرستانی اصلاحات اعلام داشته و بررسی و رصد تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب را تا آخرین روز اعلام نظر قطعی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان در دستور کار خود قرار دادند.
در این نشست و در پایان نیز مصوب گردید شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان با هم این اعضا و ترکیب جهت هماهنگی و ساماندهی بیشتر بین احزاب و حمایت از اصلاح طلبان پس از انتخابات و بصورت دائم به فعالیت خود ادامه دهد.
سرنوشت انتخابات در صورت نبودن کاندیدای اصلاح طلب
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد یکی از تعیین کننده ترین آرای انتخاباتی در چهار شهرستان حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، آرای اصلاحات است که در صورت عدم تایید صلاحیت هیچکدام از کاندیداهای موجود ، می تواند تعیین کننده پیروز انتخابات از میان کاندیداهای موجود باشد.
بنابر این گزارش ، به نظر می رسد پس از تشکیل این شورا و تعیین سیاست گذاری از تفرق آرا جلوگیری خواهد شد و از این پس سهم این طیف در آینده سیاسی کهگیلویه شفاف تر و سهم انان در مدیریت شهرستان به صورت رسمی و از طریق کانال این شورا خواهد بود.
 آنگونه که شواهد نشان می دهد دو گزینه برجسته این روزهای انتخابات که اتفاقا از طیف اصولگرایان هستند (سید محمد موحد و عدل هاشمی پور) چشم امید و بیم شان متوجه رای گروه اصلاحات است که اگر منسجم و یکپارچه مطابق با نظر شورا عمل کنند مطمئنا هم در تعیین کاندیدای پیروز نقش خواهند داشت و هم در اثرگذاری مدیریت استان و شهرستان پس از انتخابات تاثیر بسزایی خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
ما اصلاحاتی ها چقدر بدبختیم که اینا برامون تصمیم بگیرند.
مرتضی مهنائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
درود بر اصلاحات و برگ این طیف، جناب آقای منطقیان.
زنده باد اصلاحات.
کهگیلویه یعنی اصلاحات اما افسوس ....
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
پخخخخخخخ
پاکدست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
به نام خدا
رقابت در صورت عدم تأیید دکتر کامرانی، بدون رقابت خواهد بود، زیرا موحد تنها در صحنه حاضر است. بر اساس یک منبع موثق، رد صلاحیت عدل هاشمی پور ، قطعی بوده و در روز 23 بهمن به وی اعلام می شود. صلاحیت غلام تاجگردون نیز احراز نخواهد شد، هر چند ممکن است با ترفندهایی، به نتیجه برسد. این منبع، رد صلاحیت عدل را 100 و عدم احراز تاجگردون را 95 درصد اعلام نموده است.
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
اخ وبخت شهرستانی که اینا میخان براش تصمیم بگیرن هههههه
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
درپاسخ یه پاکدست
این منبع به این قدرت و شفافیت که شما عنوان میکنی خُب بهش می گفتی که لطفا فلانی و بهمانی را تایید و پشمانی را هم قبول کن و قال قضیه را بکن .
بابا این حرفها کدومه. ممکنه از رد شده ها قبول کنن ولی از قبول شده ها رد نمیکنن
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پس همون آقای موحد کاندیدا بشوند مطمنم اگر هرکسی تایید بشن که این طورنیس حتما موحد برنده ی انتخابات نخواهد بود چون فقط خرابه ای بنام کهگیلویه بجا ماند پس لزشانزدسال درنمایندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار