کد خبر: ۸۱۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 26 January 2020

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد بخشی از عملکرد نهضت سوادآموزی شهرستان بویراحمد در دوره های تحکیم و انتقال را بیان کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسکندر احمدی گفت : در سال جاری حجم ابلاغی به شهرستان بویراحمد 475 نفر بوده است که از این تعداد 452 نفر یعنی 96 درصد تحت پوشش قرار گرفته است.
احمدی افزود : حجم ابلاغی در دوره تحکیم سوادآموزی 180 نفر بوده است که تعداد 191 نفر تحت پوشش قرار گرفته است یعنی 6 درصد بالاتر از حجم ابلاغی .
وی ادامه داد : در دوره انتقال حجم ابلاغی به اداره نهضت شهرستان بویراحمد 220 نفر بوده است که 240 نفر تحت پوشش قرار گرفت که این تعداد پذیرش 9 درصد بالاتر از حجم ابلاغی است.
وی با اشاره به موفقیت خوب این اداره در پوشش سوادآموزان گفت : برای موفقیت در پوشش حجم ابلاغی از همه ظرفیت ها استفاده شده است.
احمدی افزود : تبلیغ در رسانه ها ، استفاده از ظرفیت شخصیت های معنوی ، دیدار با روحانیون از جمله امام جمعه شهر یاسوج و برگزاری جلسات توجیهی از جمله مواردی بود که در موفقیت های نهضت سوادآموزی بویراحمد در جذب حجم ابلاغی بوده است.
احمدی هدف اصلی اداره سوادآموزی بویراحمد را بالا بردن کیفیت یادگیری در فرصت دوم آموزش عنوان کرد و افزود: در این راستا فعالیت های مکمل همچون نماز کلید بهشت، طرح کتابخوانی، طرح خواندن با خانواده و توانمندسازی مربیان در اولویت کاری ما می باشد، تا بتوانیم بی سوادی را که زمینه جهل، فساد ،بی بندباری اجتماعی ،خودکشی ، اعتیاد و طلاق است را از سطح جامعه ریشه کن کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار