تارتار:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که اسکوچیچ یک مربی جنتلمن است، گفت: در جریان بازی وقتی ۲ بر صفر از نفت آبادان پیش افتادیم، اسکوچیچ به ما تبریک گفت و تاکنون چیزی را در کشورمان ندیده بودم.
کد خبر: ۸۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 27 January 2020

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: واقعا بازی زیبا بود و دو تیم فوتبال روی زمین را به نمایش گذاشتند. صنعت نفت انصافا تیم قابل احترامی است و یک مربی جنتلمن به نام اسکوچیچ دارد. در همان جریان بازی وقتی ما ۲ بر صفر از حریفش پیش افتادیم به ما تبریک گفت و ما تاکنون چیزی را در کشورمان ندیده بودم.

وی ادامه داد: نفت آبادان تیمی است که تاکنون شخصیت نباختن داشته است. دو باخت داشته‌اند که هر دو باخت آن برابر پرسپولیس و استقلال بوده است. کار بزرگی انجام دادیم که این تیم قابل احترام را شکست دادیم. بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: باید از هواداران‌مان یک تشکر ویژه داشته باشم که مانند همیشه یار و یاور ما بوده‌اند و سنگ‌تمام گذاشتند. از بازیکنانم که جانانه جنگیدند و همچنین هیات مدیره که تلاش می‌کند نیز قدردانی می‌کنم. اگرچه هیات مدیره تاکنون به قول‌هایی که داده بود، نتوانسته عمل کند، اما در تلاش است که تا فردا به قول‌های‌شان عمل کنند و ان‌شاءالله از این به بعد بتوانیم با دغدغه کمتری کارهای‌مان را دنبال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال در حالی که امروز تیم نفت دفاع چند لایه داشت، اما ضد فوتبال بازی نکرد، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. کادر فنی من انصافا در هفته گذشته که مشکلات زیادی وجود داشت، بسیار برای این دیدار زحمت کشنیدند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم. همچنین خوشحالم که هر سه تیم خوزستانی امسال توانسته اند، موفق باشند.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا نفت در آینده نیز باز هم مقابل تیم‌های بزرگ چنین نمایشی را داشته باشد؟ عنوان کرد: کار سخت است زیرا پنج شش تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته شده‌اند. ما در چند هفته آینده با این تیم‌های مدعی بازی داریم. هدف‌مان این است که همین روند خوب را ادامه دهیم. فقط از هوادران و مسئولان می‌خواهم که توقعات‌شان از تیم ما بالا نرود. تیمی هستیم که با یک بودجه محدود بسته شده ایم .بازیکنان کم نام و نشانی داریم که البته با انگیزه و با کیفیت هستند. انتظار داریم مسئولان همیشه از ما حمایت کنند. باخت در فوتبال همیشه وجود دارد و حتی مکن است چند هفته نیز نتیجه نگیریم. انتظار داریم گذشته این تیم را فراموش نکنند و توقعات از تیم بالا نرود تا بازیکنانم با استرس کمتری بازی کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه اختلالی در روند کار بازیکنان به وجود آورده است؟ عنوان کرد: بله، بازیکنانی به خاطر همین مشکل مالی از تیم جدا شدند. این موضوع تاثیر خود را گذاشته اما کادر فنی تلاش کرده است، بازیکنانی را بیاورد که انگیزه بالاتری داشته و از کیفیت خوبی برخوردار باشند و تشنه موفقیت باشند. همچنین سعی مان این بود که بازیکنانی را بیاوریم که بخواهند احیا شوند. دیدید که سینگ، زبیدی و قاسمی، امروز با چه انگیزه‌ای بازی کردند. خدا را شکر می‌کنیم که در جذب نفرات خوب عمل کردیم. ما ضعف‌های تیم را در نیم فصل اول، به خوبی شناسایی کردیم و توانستیم نفراتی را جایگزین کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار