سومین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهمئی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 30 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : سومین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهمئی در حال برگزاری است.
محسن جلیل افزود : این مسابقات به صورت دوره ای هر سال در یکی از شهرستان های استان و با حضور تیم های اورژانس در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.
سرپرست معاونت منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم در مراسم افتتاحیه گفت :با توجه به شرایط کاری که بسیار مهم و استرس زا است ، برگزاری المپیاد های ورزشی که همراه با ایجاد شرایط خاص تفریح و ورزش است یکی از موثرترین اقدامات در جهت افزایش روحیه پرسنل و بالابردن راندمان کار ان ها است.
جلال پورانفرد افزود : صمیمیت و بالابردن روحیه با انجام فعالیت های شاد و پر تحرک ورزشی از جمله اهداف اصلی برگزاری این مسابقات است که امیدواریم به صددرصد اهداف برسیم.
پورانفرد ادامه داد : در برگزاری المپیاد سوم شهرستان بهمئی انتخاب شد که چند دلیل بسیار مهم در این انتخاب وجود داشت.
وی افزود : شهرستان بهمئی از امکانات خوب در زمینه زیرساخت های ورزشی داشت که برگزاری مسابقات را به خوبی میزبانی می کرد. ضمن اینکه وضعیت آب و هوایی در این وقت سال بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات را مهیا می کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار