جلسه هم اندیشی اصلاح فرهنگ انتخابات چیتاب با حضور نمایندگان تیره های چیتابی و شورای شهر در مسجد صاحب الزمان "عج" شهر چیتاب برای نهادینه کردن انتخابات سالم و بی حاشیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 31 January 2020

جلسه هم اندیشی اصلاح فرهنگ انتخابات چیتاب با حضور نمایندگان تیره های چیتابی و شورای شهر در مسجد صاحب الزمان "عج" شهر چیتاب برای نهادینه کردن انتخابات سالم و بی حاشیه برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب جلسه هم اندیشی سران چیتابی برای اصلاح فرهنگ ، برگزاری انتخابات و نهادینه کردن انتخاب سالم ، آرام و احترام به انتخاب الطرفین با حضور چیتابی ها در مسجد جامع این شهر برگزار و با تصویب منشور انتخاباتی با رای 100درصدی تثبیت شد.
این جلسه که با تلاوت کلام الله مجید با نطق ده دقیقه ای نمایندگان تیره های مختلف چیتابی شروع و با مصوبه شورای شهر پایان یافت،مصوب شد:
1:مردم شهر در فصل انتخابات با هماهنگی هم بدون اتهام ، در استقبال از همه کاندیداها حضور داشته باشند و از افترا و بی احترامی خودداری کنند تا خدای ناکرده بخاطر کاندیداتوری حیثیت قوم و خویشی خدشه دار نشود.
2:رقابتها و چالشهای انتخاباتی خیلی غلیظ نباشد و با حفظ عزت نفس و کرامت و شأن خود را برای دیگران مخدوش نکنیم.
3:موارد و مسائل موسم انتخابات را روز بعد از انتخابات فراموش کنیم و کاندیدای پیروز را نماینده همه مردم بدانیم.
4:با تشکیل شورای مشورتی متشکل از همه جریانات و افکار مطالبه گر منافع عمومی باشیم.
5:در روز انتخابات بدون نوشتن رای برای دیگران که باعث تشنج جو حاکم و تشویش اذهان منجربه تقلب می شود در نهایت آرامش ، رای خود را به صندوق بیاندزیم و مکان انتخابیه را ترک کنیم تا انشالله با همگرایی و هم افزایی برای بهبود امور اهتمام داشته باشیم.
6:از هرگونه ذبح و قربانی برای ورود کاندیداتوری اکیدا امتناع و با هرگونه توهین و پرخاشگری در ملاء عام نسبت به کاندید دیگری شدیدا برخورد قانونی خواهد شد.
7:با تثبیت منشور انتخابات د رچیتاب مقرر گردید شورای مشورتی به کمک شورای وقت با ارتباط با دفتر نماینده مردم تلفیقی پیگیری مطالبات عمومی مردم چیتاب باشند و هر شش ماه یکبار گزارشی از عملکرد و پیگیریها به مردم ارائه نماید.
لازم به ذکراست،درپایان منشورانتخاباتی بارای100درصدی حاظرین تصویب شد.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سی سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار