در نماز جمعه کبگیان مطرح شد
امام جمعه کبگیان : آیا کسی که امروز به قانون بی توجهی می‌کند می‌تواند قانون‌گذار خوبی برای ما باشد پس مراقب باشیم در انتخابمان دچار لغزش سیاسی نشویم.
کد خبر: ۸۱۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 31 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 11 بهمن 98 کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: فروماندگی ذلیلانه دشمن در ناکارآمدی پیش بینی شده پارسال در چله انقلاب نشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی و اتصال به انقلاب جهانی بود.
وی خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم و شهدای همراه امسال رنگ و بوی خاصی به چهل و یکمین سالگرد انقلاب خواهد داد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن فصل انتخابات هم گفت: انتخابات برای مردم حق الناس است که ضامن انتخابات سالم امن و باشکوه است پس مراقب باشید که در انتخاب‌تان به چه تفکری رای می‌دهید.
وی گفت: بداخلاقیهای انتخاباتی دراستان ما بیداد می کند و این تبلیغات بی موقع و خلاف قانون ، برای کاندیداتورها امری عادی شده است! آیا کسی که امروز به قانون بی توجهی می‌کند می‌تواند قانون‌گذار خوبی برای ما باشد پس مراقب باشیم در انتخابمان دچار لغزش سیاسی نشویم.
این خطیب جمعه خطاب به ریاست جمهوری درباره توئیت انتخابات تشریفاتی هم گفت: از آقای رئیس جمهور می‌خواهیم انتخابات را انتخابات تشریفاتی قلمداد نکند.
وی تصریح کرد: وقتی شما پنج بار در مجلس و دو بار در خبرگان و دو بار در رئیس جمهوری با انتخابات رای آورده اید چرا این دور را تشریفاتی می‌دانید؟ بیایید با این کارتان به وحدت ضربه نزنید و دشمن را شاد نکنید.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به معامله قرن هم گفت: دشمن در روزهای آخر جان کندنش در برابر قدرت حزب الله و جهان اسلام مجبور است با فرافکنی و تبلیغات سوء گنده‌تر از دهانش حرف بزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار