کد خبر: ۸۱۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 02 February 2020

هفته گذشته "حسین کلانتری"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی "سید فاضل پور خسرو" را به سمت سرپرست بخشداری مارگون منصوب کرد که پیش از پورخسرو، "احسان دانشی" سمت سرپرستی بخش مارگون را بر عهده داشت اما به ناگاه خبر برکناری آن اعلام شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر شنبه ۱۲ بهمن ماه در نشست با خبرنگاران، در واکنش به دلیل  برکناری بخشدار مارگون علت آن را تخلفات انتخاباتی مطرح کرد و گفت : بخشدار متخلف را برکنار می‌کنیم می‌خواهد کسی خوشش بیاید یا نیاید!

احد جمالی افزود: امیدوارم خروجی انتخابات ۹۸ به نفع نظام و مردم باشد و مجلس آینده قوی تر از مجلس فعلی باشد.

وی اظهارکرد: مدیران در انتخابات بی طرف باشند و بر چارچوب قانون و عدالت حرکت کنند و له یا علیه داوطلبی حمایت و فعالیت نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شاه بیت وزارت کشور انتخابات بوده و از مهمترین پروژه‌های پیش رو محسوب می‌شود و امید است خروجی آن به نفع مردم و نظام تمام شود.

جمالی با تاکید بر امانت داری در انتخابات، تصریح کرد: بنده و آقای استاندار از هیچ کسی جز خداوند نمی ترسیم و مدیران باید عزت نفس و کرامت خود را حفظ کنند و بر مدار قانون گام بردارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تحت تاثیر قرار بگیریم در برخورد با متخلفان مماشات می کردیم و حکومت و مدیریت یعنی تدبیر و اقتدار و این عین اقتدار است که بخشدار متخلف مارگون را برکنار می کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرچه مجلس قوی‌تر و نیروهای قوی‌تری در کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا کنند، خروجی مناسبی برای مردم را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: بهبود قانون گذاری‌ها نیز در این راستا شکل خواهد گرفت.

جمالی با بیان اینکه مدیران باید ظرفیت لازم را داشته باشند، عنوان کرد: مدیریت ظرفیت می‌خواهد و انتقاد پذیری یکی از خروجی‌های این ظرفیت است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
آقای جمالی اگه زورت میرسه یا راست میگی فرماندار گچساران رو برکنار کن که مستقیما برای یه کاندید خاص حتی نامه کذب صادر میکنه
یا اون مدیران کل که در متینگهای انتخاباتی هرسه نماینده شرکت می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار