کد خبر: ۸۱۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 03 February 2020
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با منتشرکنندگان اخبار دروغ و شایعات بی اساس در رسانه ها و فضای مجازی در مورد بیماری کرونا در استان برخورد جدی صورت خواهد گرفت. به گزارش ایرنا، ویروس
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای پیشگیری از ورود این ویروس به کشور اطلاع رسانی صحیح و به موقع و رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود: تاکنون هیچ مورد  مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان مشاهده نشده است در صورت ورود این ویروس به استان بدون شک اطلاع رسانی درست انجام خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی پایگاه های بهداشت و درمان استان آمادگی کامل برای شناسایی بیماران مبتلا به کرونا را دارند و تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده است.
جمالی از متولیان امر در حوزه رسانه استان  خواست از فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی دقیق در مورد ویروس کرونا و راه های مقابله با آن به مردم استفاده کنند.
تاکنون ۶ نمونه از ویروس کرونا در جهان کشف شده و با این مورد جدید تعداد آن به هفت مورد رسیده است، این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود در معمولی‌ترین حالت این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان «سارس»  می‌شود نشانه‌های ابتلا به این ویروس در انسان تب، سرفه و تنگی نفس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار